مرجع خبری پرسپولیس : هادی نوروزی با وجود تلاش زیاد در سه بازی گذشته موفق به بازکردن دروازه حریفان نشده است اما به دنبال اینست که امشب طلسم گل نزدن را بشکند.

 

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری از “پرسپولیس”؛ در آستانه بازی پرسپولیس و صنعت نفت به سراغ نوروزی رفتیم تا در خصوص آخرین شرایط خودش و پرسپولیس به سوالات پاسخ دهد.

 

 

* در آستانه بازی با صنعت نفت شرایط پرسپولیس را چطور می بینی؟

_ خدا را شکر همه چیز ایده آل است و با وجود اینکه 5 بازیکن اصلی در اختیار تیم نبودند تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. از لحظه ای هم که ملی پوشان به تیم اضافه شدند انگیزه همه بچه ها دو چندان شد و آماده شکست نفت در آبادان هستیم.

 

* اما نفت حسابی در صدر جدول جا خوش کرده، می توانید این تیم را در آبادان شکست دهید؟

_ درست است، نفت امتیازات کامل را تا کنون جمع آوری کرده اما با این مسائل فکر نمی کنیم چرا که پرسپولیس هستیم. شک نکنید نفتی ها هم دچار غرور شده اند و این موضوع به ضرر آن ها تمام می شود.

 

 

* عدم حضور تماشاگران آبادانی را چطور می بینی؟

_ باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم. نفتی ها هواداران پر شوری دارند و نبود آن ها کار ما را برای پیروزی در آبادان ساده تر می کند.

 

 

* وضعیت خودت چطور است؟ برای بازی امشب آماده هستی؟

_ کاملا آماده هستم. با تیم ملی و پرسپولیس خوب تمرین کردم و مشکلی برای بازی ندارم. انشالله امشب با آمادگی بالا در زمین حاضر می شوم.

 

 

* در لیگ دهم تاکنون هادی نوروزی گل نزده است!

_ متاسفانه در بازی های قبل موقعیت زیادی نصیب من نشد که دروازه را باز کنم و حداقل مقابل سایپا اصلا موقعیتی برای گلزنی نداشتم اما تلاش می کنم امشب دروازه نفت را باز کنم تا دل هواداران در این شبهای عزیز شاد شود.

 

 

* از بازی با ارمنستان بگو؟

_ خوشحالم که برای تیم کشورم مفید بودم و در حالی که با قضاوت ضعیف داور تیم 10 نفره شده بود توانستم یک پنالتی بگیرم و در پیروزی تیم کشورم نقشی داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)