پرسپولیس نیوز: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است نیاز به جذب یکی دو بازیکن خوب و جدید دیگر داریم تا بتوانیم با قدرت بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنیم.
 
هادی نوروزی در مورد شرایط اردوی سرخپوشان گفت: خدا را شکر تمرینات تا به اینجا خیلی خوب بوده است. 2 بازی تدارکاتی بسیار خوب انجام دادیم و ان‌شاالله بتوانیم تا شروع مسابقات به آمادگی کامل برسیم.
 
وی در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال دارد لیگ برتر به تعویق بیفتد، اظهار داشت: باید ببینیم اگر قرار است لیگ به تاخیر بیفتد این اتفاق چه مدت زمانی است. در کل فکر کنم اگر این اتفاق بیفتد به سودمان باشد. اگر یکی دو هفته در تهران هم تمرین کنیم می‌توانیم به شرایط بهتری برسیم.
 
کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه در بازی اول لیگ برتر به پدیده می‌رود، عنوان کرد: ما به چیزی غیر از برد فکر نمی‌کنیم. بازی اول خیلی حساس است و می‌خواهیم شروع قدرتمندی در لیگ داشته باشیم.
 
وی در مورد عملکرد پرسپولیس در دیدارهای تدارکاتی، اظهار داشت: تیم روز به روز بهتر می‌شود و هماهنگی بیشتری بین بازیکنان ایجاد می‌شود. در بازی دوم نسبت به بازی اول هماهنگ‌‌تر بودیم تیم کم کم به هماهنگی می‌رسد و شرایط حضور در میدان را پیدا می‌کند.
 
نوروزی در مورد اینکه آیا در ترکیب تیم کمبودی احساس می‌کند، گفت: پرسپولیس تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است نیاز به جذب یکی دو بازیکن خوب و جدید دیگر داریم تا بتوانیم با قدرت بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنیم.
 
نوروزی در مورد اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ یک مربی تدافعی است، تصریح کرد: در تمریناتی که انجام می‌دهیم چیزی از مسائل تدافعی ندیدم همیشه در تمرین حرف از حمله است در تمرینات که بازی می‌کنیم با دو مهاجم در میدان حاضر می‌شویم و او همیشه تاکید بر حمله دارد و صحبتی از دفاع نمی‌شود.
 
کاپیتان پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در لیگ پانزدهم انتظارات هواداران را بر آورده کنیم. واقعا هواداران سال قبل زجر زیادی کشیدند و امیدواریم شرایطمان بهتر شود.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)