مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار برابر الغرافه ما به فکر کسب امتیاز هستیم تا دست پر به تهران برگردیم.

 

هادی نوروزی درباره بازی مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: با توجه به بازی‌هایی که در چند وقت گذشته از الغرافه دیده‌ایم این تیم این موضوع را اثبات کرده که بسیار خطرناک است.

 

اما در چند بازی قبلی خود دچار بدشانسی‌هایی شده مثل شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی دارد.

 

وی افزود: الغرافه در هفته گذشته شکست بسیار تلخی را در لیگ قطر تجربه کرد، اما قطعا این تیم مقابل ما بسیار متفاوت و با انگیزه‌ای مضاعف به میدان می آید، اما اگر مقابل این تیم در قطر به نتیجه برسیم، سکوی پرتاب مان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است و خیلی راحت می‌توانیم به مرحله بعدی مسابقات حتی به عنوان تیم اول صعود کنیم.

 

نوروزی گفت: ما برای گرفتن امتیاز راهی قطر خواهیم شد تا راحت‌تر به سه بازی آینده فکر کنیم. فقط امیدوارم اسیر اتفاقات فوتبال نشویم. خودم از لحاظ بدنی و جسمانی آماده‌ام و اگر چه کمی با سرماخوردگی دست و پنجه نرم کردم. اگر دنیزلی به من اعتماد کند قطعا سعی خواهم کرد به اعتماد او جواب مثبت دهم.

 

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه آیا فرهاد مجیدی می‌تواند برای شما دردسرساز شود یا خیر، گفت: فرهاد مجیدی بازیکن خیلی خوبی است. حرفی در این موضوع نیست اما آنها به جز فرهاد بازیکنان خوب و فرصت طلب دیگری هم دارند. ما در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت هستیم و قطعا با شناختی که از مجیدی داریم، بچه‌ها می‌دانند چه طور باید مقابل این مهاجم به میدان بروند. شما بازی ما مقابل الهلال را نگاه کنید که چقدر منطقی، با تمرکز و با حوصله بازی کردیم، اما متاسفانه گل دوم را نتوانستیم وارد دروازه حریف کنیم. در چند بازی خودمان نشان دادیم که به حریفان ساده فرصت نمی‌دهیم و سخت گل می‌خوریم. قطعا با تدابیر دنیزلی در بازی مقابل الغرافه بسیار منطقی و با تمرکز انجام خواهیم داد که دست پر از قطر برگردیم. به نظرم حتی یک امتیاز هم از دوحه برای ما خیلی خوب است که امیدوارم به این هدف‌مان برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)