پرسپولیس نیوز : ستاره قدیمی پرسپولیس در گفتگویی نوروزی تاکید کرد که در زندگی ورزشی خود به همه آروزهایش رسیده و تنها یک آرزوی دیگر دارد.

علی کریمی، معمولاً خیلی کم حرف می زند و صحبت کردن با او کمی مشکل است، مگر اینکه سر تمرین او را پیدا کنی و دقایقی با او صحبت کنی. فوتبالیست مطرح فوتبال ایران، جادوگر آسیا و… از القاب اوست.

مجله آرمانی سر تمرین پرسپولیس به سراغ او رفته و دقایقی در رابطه با موسیقی و نوروز با او هم صحبت شده است.

Ÿخاطره ای از خانواده
ما چهار برادر و یک خواهر هستیم. پدرم کار می کرد و با زحمت و تلاش زندگی مان را می چرخاند. این را قبلاً هم گفته ام که در نوجوانی بعضی وقت ها حسرت داشتن یک کتانی را داشتم، ولی خدا را شکر که با توکل به او و تلاشم توانستم به هر آنچه می خواستم برسم، مهمان رویاهای بچگی من به حقیقت پیوست، دوران بچگی من با فوتبال گذشت و از هر فرصتی برای بازی کردن استفاده می کردم. از همان بچگی پرسپولیس را دوست داشتم و بعضی وقت ها به همراه پدرم برای تماشای بازی های پرسپولیس به استادیوم می رفتیم. همان زمان در رویاهایم تصور می کردم چه می شود روزی من هم بتوانم بازی کنم و این همه تماشاگر مرا تشویق کنند!

Ÿرویاهای کودکی
بچه که بودم، دوست داشتم پولدار شوم! خوب می دانستم که هر آرزویی با پول برآورده می شود. در حوزه ورزش هم، به خیلی چیزها که آرزوهایش را داشتم رسیده ام. بازیکن سال آسیا شدم و جام جهانی را تجربه کردم و دو سال هم در یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی کردم. شاید تنها آرزوی ورزشی ام این است که با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم همیشه بازی های مجید نامجومطلق را دوست داشتم و در فوتبال دنیا هم مارادونا و آلبرتینی ایتالیایی را می پسندیدم.

Ÿاولین عیدی
من همیشه بهترین عیدی ام را از عمویم می گرفتم و به قول معروف عیدی هایش رنگین تر و پرمایه تر از دیگران بود! ولی الان بیشتر عیدی می دهم تا اینکه عیدی بگیرم.

Ÿدسته گل در خانه تکانی
خیلی دوست دارم در کارهای خانه به همسرم کمک کنم، ولی باور کنید اینقدر در این زمینه بی استعداد هستم، که نه تنها کمکی نمی کنم بلکه با دسته گل هایی که به آب می دهم، همیشه کار اضافی می تراشم… برای همین ترجیح می دهم دست به سیاه و سفید نزنم.

Ÿسینما را دوست دارم
سینما را دوست دارم ولی خیلی کمتر پیش می آید که بتوانم به سینما بروم برای همین بیشتر اوقات در خانه فیلم تماشا می کنم. نمی خواهم از بازیگری به عنوان بازیگر مورد علاقه ام در سینما نام ببرم چون برای همه آنها احترام قائلم و کارشان را می پسندم ولی با پوریا پورسرخ خیلی رفیقم.

Ÿموسیقی آرام گوش می دهم
موسیقی را دوست دارم و در زمان های مختلف موسیقی متناسب با حال و شرایطم گوش می دهم. روزها موسیقی شاد و شب ها موسیقی های آرامبخش را دوست دارم. اگر هم وقت داشته باشم در کنسرت های خوانندگان مورد علاقه ام شرکت می کنم.

Ÿهاوش و هیرساد
در هفدهم آبان ماه سال ۱۳۵۷ در کرج به دنیا آمدم. پدرم ولی الله کریمی خود در ایام جوانی و در یکی از شهرهای استان گیلان فوتبالیست بود و مادرم خانم «هوریا پاشکی» خانه دار هستند. سه برادر و یک خواهر دارم که در بین آنها فرشید، سال ها دروازه بان اول پرسپولیس بود. سال ۱۳۷۸ ازدواج کردم که حاصل آن دو فرزند پسر است به نام های «هاوش» و «هیرساد».

Ÿسال ۹۱
پر از فرازونشیب هایی بود که یک سال ما را رقم زد. فکر می کنم مهمترین رویداد زندگی ورزشی ام در این سال راه یافتن به جمع نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا بود. در این سال مدت زیادی را از پرسپولیس دور بودم و به دلیل حضور مانوئل ژوزه نتوانستم برای تیم محبوبم بازی کنم.

Ÿآرزوی ۹۲
موقع تحویل سال برای همه دعا کردم. سلامتی مردم کشورم و موفقیت آنها را از خدا می خواهم، آرزویم این است که همیشه مردم در نهایت خوشبختی باشند. سلامتی خانواده ام و دوستانم نیز از آرزوهای قلبی من است. امیدوارم سال ۹۲ سال رفتن تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)