مرا بگيرند، بقيه را چه مى كنند؟

مرجع خبری پرسپولیس : محمد نورى براى پرسپوليس هر كارى مى كند. يا گل مى زند يا پاس گل مى دهد. روزى هم كه اينكارها را نكند زمانى است كه مدافعان حريف آنقدر او را دوره كرده اند كه ديگر بازيكنان پرسپوليس با فراغ بال كارشان را انجام مى دهند.

در ادامه گفت وگو با محمد نوری را بخوانید:

 

• بازى براى شما سنگين تر از آنچه پيش بينى مى كرديد، درآمد. اينطور نيست؟
– بازى در چمن مصنوعى واقعاً سخت بود و تا به آن شرايط عادت كنيم كمى زمان لازم داشتيم.

 

با اين وجود به مرحله بعدى صعود كرديم و بچه ها هم ۱۲۰ دقيقه زحمت كشيدند و در نيمه دوم و وقتهاى اضافه كاملاً بازى را در اختيار گرفتيم اما جاى ريسك كردن نبود.

 

• تمرين در زمين كشورى مناسب نبود؟
– از هچ چيز بهتر بود اما شرايط كاملاً متفاوت بود. سرعت، شتاب و جهش توپ فرق مى كرد.

 

• كادر فنى اعتقاد دارد عدم حضور شما ملى پوشان در تمرينات روى كارآيى تيم تاثير گذاشته است؟
– نبودن چند بازيكن در تمرين كه بى تاثير نيست اما چاره اى هم نيست. ضمن اينكه ما تمام تلاش خودمان را كرديم و بدون خستگى تا آخر ۱۲۰ دقيقه دويديم و كم نياورديم.


• تا اينجا در هر دو بازى جام حذفى پاس گل داده ايد اما هنوز در ليگ موفق به انجام اين كار نشده ايد؟
– بالاخره پيش مى آيد. از اين نظر كه بازى با بازى فرق نمى كند در تمام بازى ها تلاش مى كنم تا جايى كه مى توانم ساير نفرات را راه  بيندازم. پاس هايى هم داده ام كه همه منتظر گل شدن آن بوده اند اما به هر حال نشد. بچه ها تمام تلاش خودشان را كرده اند. همانطور كه من هم خيلى تلاش مى كنم اما گاهى توپهايم گل نشده است. فوتبال همين است، هر چند هميشه در حال تلاش هستيم تا كيفيت بازى خودمان را بالا ببريم.


• فكر مى كنى چه وقت اين طلسم بشكند؟
– واقعاً به اين مساله فكر نمى كنم. آنچه فكر همه ما را مشغول كرده، اين است كه طلسم رسيدن به صدر جدول را بشكنيم.


• داورى اين بازى مشكل نداشت؟
– به نظرم داورى خوبى بود. البته من واقعاً در همان اول بازى متوجه نشدم، آن توپ گل شد يا نه؟


• از همه حرفها كه بگذريم. احساس مى شود، نسبت به چند هفته قبل، زور پرسپوليس كمتر شده است. به هر حال داماش يك تيم ليگ يكى بوده است؟
– من اينطور فكر نمى كنم. زور ما كم نشده است. بچه ها از گوانگجو برگردند ، تمركز تيم صددرصد مى شود و قدرت تيم حفظ شده است. از سوى ديگر ليگ يكى ها تيم هاى خطرناك ترى هستند هم به جهت انگيزه اى كه دارند و هم به خاطر ناشناس بودن و البته داماش يك تيم نيمه ليگ يكى و نيمه ليگ برترى به حساب مى آيد. ما كه ترجيح مى دهيم در جام حذفى هم با ليگ برترى ها بازى كنيم.

 

• ليگ  برترى ها تو را بهتر مى شناسند و در بازى با نفت و مس شاهد بوديم، خيلى روى تو تمركز كرده بودند؟
– واقعيت اين است كه تيم ما اينقدر بازيكن خوب دارد كه با گرفتن يكى، دو نفر مشكلى از حريفان حل نمى شود. البته من كه شناسايى شده ام و تلاش هم مى كنند كه ارتباط پاسها را قطع كنند اما چند نفر را مى توانند بگيرند.


• به نظر مى رسد با حضور غلامرضا، بخشى از توان حريفان را هم او به خود اختصاص مى دهد؟
– بى انصافى است اگر عالى بودن بچه هاى جايگزين را ناديده بگيرند اما غلامرضا هم يك بازيكن بسيار مسلط و باهوش است و واقعاً حريفان را اذيت مى كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)