مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آن‌طوري كه مي‌گويند استرس زيادي نداريم، فقط بايد در يك بازي پيروز شويم.

محمد نوري درباره بازي مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازي بسيار سختي را مقابل مس رفسنجان داشتيم، اين تيم در چند بازي گذشته نتايج خوبي نگرفته بود و مقابل ما انگيزه زيادي داشت.

وي افزود: متأسفانه در ابتداي بازي گل زود هنگام شيرازه تيم ما را به هم ريخت و تا آمديم به خودمان بياييم گل دوم را نيز دريافت كرديم تا كمي از شرايط ايده‌ال دور شويم، اما به نظرم گل دوم حريف باعث شد تا تكاني به خودمان بدهيم و 2 گل را جبران كنيم.

نوري تاكيد كرد: پس از آن متأسفانه هر چه زديم به در بسته خورد. مي‌‌‌توانستيم اين بازي را ببريم و بگوييم بدشانسي خداحافظ، اما به يك امتياز رضايت داديم. بعد از اين بازي جلسه خوبي را با همديگر داشتيم و همه بايد دست به دست هم بدهيم تا پرسپوليس نجات پيدا كند.

 

وي درباره جو سنگين ورزشگاه و استرس به دست آمده به بازيكنان نيز گفت: به نظرم استرس زيادي نداريم ولي انشاء‌الله با يك برد شرايط تيمي ما خيلي بهتر خواهد شد. شما اگر دقت كنيد مي‌بينيد كه پتانسيل موفقيت در تيم ما وجود دارد و فقط بايد بدشانسي دست از سر ما بردارد.

نوري درباره گلزني جواد كاظميان گفت: در يك حركت در محوطه جريمه وقتي توپ را حفظ كردم، تعادلم به هم خورد، اما كاظميان را ديدم كه كجا ايستاده به همين دليل از پشت پاي خودم استفاده كردم و خوشبختانه ديديد كه اين تيم به گل تبديل شد.

نوري درباره اخراج علي كريمي گفت: به نظرم داور مي‌توانست به جاي كارت قرمز، كارت زرد نشان بدهد. وقتي كريمي اخراج شد، كارمان سخت‌تر شد و حريف سعي كرد دفاع از وسط زمين به نمايش بگذارد. سعي خواهيم كرد از تعطيلات بهترين استفاده را بكنيم تا اتفافات فراموش و به موفقيت آينده فكر كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)