مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوری ‌هافبك گلزن پرسپوليس معتقد است اگر كادر فنی تیم ملی به او اعتماد كنند، می تواند در جام ملت‌هاي آسیا در تركیب ثابت تیم ملی قرار بگیرد.

 

نوري در اين باره مي‌گويد:«من تمام تلاشم را می كنم كه این موقعیت را برای خودم به وجود بیاورم كه بتوانم در تركیب ثابت تیم ملی بازی كنم. اعتماد كادر فنی هم خیلی مهم است. اگر آنها از من استفاده كنند سعی می كنم به بهترین شكل جواب اعتماد آنها را بدهم. »

 

محمد نوری همچنان مثل سایر هم تیمي‌هایش قصد دارد در مورد پرسپوليس مصاحبه نكند و برای خودش هم دو دلیل دارد:«من به دو دلیل درباره پرسپوليس مصاحبه نمی‌كنم.

 

یكی اینكه سرمربی تیم‌ام ممنوع المصاحبه شده و من هم به احترام ایشان نمی‌خواهم با كسی مصاحبه كنم، دلیل دومم هم اشتباهات داوری بوده كه خیلی در این هفته‌ها متضرر شده است.شما می بینید كه در بازی برابر مس كرمان در دقیقه 94 برای ما پنالتی نمی گیرند و هیچ كس هم جوابگو نیست.»

 

شماره 14 پرسپولیس در رابطه با اين موضوع كه بازيكنان و مربيان پرسپوليس به اتفاقات داوری حساس شده‌اند، گفت:«درست است. ما حساس شده ایم چون داوری‌ها به ضرر ما است. ما حساس شده ایم چون سرمربی تیم‌مان را ممنوع المصاحبه می كنند. یكي دو هفته كه نیست، ما پنج هفته است داریم از داوری ضربه می خوریم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)