مرجع خبري پرسپوليس:هافبك ملوان گفت: در اين تيم مي‌مانم و به پرسپوليس نمي‌روم

 

پژمان نوري درباره اردوي تيم ملي عنوان كرد: اردوي بسيار خوب و بدون حاشيه‌اي را در اتريش برگزار كرديم و همه چيز طبق روال انجام شد و راضي كننده بود.
وي افزود: مهم اين بود كه كادر فني از اردوي اتريش راضي بود و به اهداف خود رسيد. ما تمرينات بسيار فشرده‌اي را در اتريش برگزار كرديم و به نظر من به اهداف خودمان رسيديم.

نوري ادامه داد: در 3 بازي تداركاتي كادر فني موفق شد به خوبي بازيكنان را محك بزند و به اهداف خود برسد. در بازي‌هاي تداركاتي درگيري فيزيكي حرف اول را مي‌زد كه خوشبختانه در آن موفق بوديم.

 

 

 

 

نوري در خصوص وجود گاوداري و چوب بري در اطراف كمپ اتريش گفت: دنبال اين حرف‌ها نرويد. همانطور كه عكس‌هاي كمپ را ديده‌ايد محل ما در جاي بسيار خوبي بود و بدون هيچ گونه حاشيه‌اي كار خودمان را دنبال كرديم. اين حرف‌هايي كه مي‌زنند واقعا تعجب آور است. اردوي خوب و تاثير گذار را برگزار كرديم كه مهم‌تر از همه چيز رضايت افشين قطبي بود.

وي در خصوص احتمال حضورش در پرسپوليس گفت: من به پرسپوليس نمي‌آيم و فقط براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌كنم. هواداران انزلي‌چي نگران نباشند. بهتر است تجاربم و تمام پتانسيلم را در اختيار تيم شهرم بگذارم و قطعا در ملوان خواهم ماند. سال سختي را در پيش داريم و اميدوارم كم تجربگي به ما ضربه وارد نكند

.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)