آمادگی ورزشگاه آزادی برای برگزاری دربی

مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومي مجموعه ورزشي آزادي گفت: در صورتي كه تماشاگران در همه موارد رعايت كنند مشكلي به وجود نخواهد آمد.

مصطفي محبي نوري درباره وضعيت ورزشگاه آزادي قبل از بازي روز جمعه تيم هاي پرسپوليس و استقلال صحبت هاي زير را انجام داد:

*قبل از بازي از ورزشگاه آزادي فيلمبرداري كنيد
آنهايي كه مي خواهند از وضعيت ورزشگاه آزادي گزارش تهيه كنند، بهتر است از شب قبل به ورزشگاه بيايند و فيلمبرداري كنند و ببينيد كه همه چيز مرتب و تميز است و در جريان بازي همه چيز دگرگون مي شود. تماشاگران پرسپوليس و استقلال از شب قبل از بازي در محوطه ورزشگاه حضور دارند. اين جز وظايف سازماني مجموعه ورزشي آزادي نيست كه به اين تماشاگران تسهيلات بدهد.
وقتي اين تماشاگران از ساعت 4 صبح در ورزشگاه حضور پيدا مي كنند ما بايد چه تدبيري بينديشيم تا اين سرويس هاي بهداشتي تا آخر بازي تميز بمانند. نمي توانيم 100 كارگر استخدام كنيم كه مرتب در حال تميز كردن باشند. چون اين راه هم جواب نمي دهد.

* آب خوري ها در جريان مسابقه كثيف مي شود
از زماني كه هواداران دو تيم وارد ورزشگاه مي شوند اتفاقاتي رخ مي دهد كه گاهي برخي اين مسائل گفتني نيست

و ما حاضريم بدترين انتقادها را تحمل كنيم اما از اين اتفاقات حرفي نزنيم. گاهي در جريان اين بازي كيف قاپي مي شود و ما مجبور هستيم كه 100 هزار تومان خرج كنيم تا چاه هاي گرفته شده از كيف هاي دزدي شده را باز كنيم. اين خود تماشاگران هستند در محل آب خوري زباله مي ريزند. بعضي مسائل را هواداران دو تيم بايد رعايت كنند.

*افزايش قيمت بليت ربطي به ورزشگاه آزادي ندارد
اين كه سازمان ليگ ابتدا تشخيص داد قيمت بليت اين بازي افزايش پيدا كند ربطي به مجموعه ورزشي ندارد. ورزشگاه آزادي در قبال هر بازي كه در اين مجموعه برگزار مي شود، چه با تماشاگر و چه بي تماشاگر با هر تعداد هوادار 15 ميليون تومان اجاره دريافت مي كند. افزايش قيمت بليت منتفي شد اما اگر هم اجرا مي ‌شد دليلي بر اين نبود كه مجموعه بخواهد امتيازهاي ويژه اي را در اختيار هواداران قرار دهد. ما هم مي خواهيم بهترين خدمات را به حاضران در ورزشگاه ارائه كنيم اما هر ارگاني وظايف خود را دارد. گاهي اين اجاره بهايي كه گرفته مي شود صرف خرابي هايي مي شود كه بعد از دربي به وجود مي آيد.

*سرويس‌هاي بهداشتي افزايش پيدا كرده اند
قبل از شروع فصل تعداد سرويس هاي بهداشتي را افزايش داده ايم و تقريبا به استاندارد فيفا رسيده ايم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)