مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس: تا امروز يك كلمه هم به صورت حضوري يا غير حضوري با عابديني صحبت نكرده ام. هر چند نماينده رسمي ايشان بارها با من تماس گرفت و پيشنهاد قابل توجهي هم براي پيوستن به داماش داد.

 

محمد نوری درباره ادعاي امیر عابدینی، مدیر عامل باشگاه داماش در کنفرانس مطبوعاتی مبني بر اينكه: “محمد نوری 10بار خواسته بیاید داماش و من او را نخواستم.”  گفت: “در مورد صحبت های عابدینی باید بگویم که بنده که تا امروز حتی یک کلمه هم حضوری و یا غیر حضوری با ایشان صحبت نکرده ام.

 

اما نماینده رسمی باشگاه داماش که با سایر بازيكنان نيز وارد مذاکره شده بارها با من تماس گرفت و حتی پیشنهاد بسیار چشمگیری برای حضورم در لیگ یازدهم در جمع داماشی ها ارائه کرد. بنده هم اعلام کردم موضوع را با مسئولان پرسپولیس در میان بگذارند. حالا نمی دانم چرا آقای عابدینی مدعی شده است که من 10 بار با ایشان تماس گرفته ام؟”

 

وی ادامه داد: “بنده با پرسپولیس قرارداد دارم و گذشته از آن پرسپولیس تیمی است که اکثریت بازیکنان ایران افتخار می کنند در این تیم بازی کنند. من هم با توجه به عملکرد نسبتا موفقی که در فصل گذشته در پرسپولیس داشتم و احترام ویژه ای که در نزد میلیون‌ها هوادار خونگرم این تیم دارم، همچنان عاشق این تیم هستم و در آن بازي مي كنم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)