مرجع خبری پرسپولیس : هافبك پرسپوليس گفت: خوشحالم دايي برگشت چرا كه فقط دايي مي‌تواند سكان اين تيم را هدايت كند.

 

محمد نوري در مورد شرايط اين تيم پس از بازگشت دوباره علي دايي، اظهار داشت: خوشحالم دايي برگشت. مي‌دانيد به او چه علاقه‌اي دارم و بايد به تيم مي‌آمد چراكه فقط دايي مي‌تواند سكان پرسپوليس را هدايت كند.

وي با بيان اينكه شرايط خاصي داريم كه هيچ كس از آن راضي نيست، افزود:‌ در هفته بيستم ليگ برتر، بازي سختي مقابل سايپا داريم. با اينكه نارنجي‌پوشان هم مانند ما نتايج خوبي نگرفته‌اند؛ اما تيم خوبي هستند و از هافبك‌هاي با تجربه و مطمئني بهره مي‌برند. اميدوارم به 3 امتياز برسيم و از اين شرايط خارج شويم.

نوری در در مورد دعوتش به تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در جام ملت‌هاي آسيا گفت:‌ از قطبي تشكر مي‌كنم؛ اما به دنبال حضور در فهرست نهايي او و تركيب اصلي در جام ملت‌ها هستم.

نوري با اشاره به اينكه دوست دارم در اين جام براي تيم ملي كشورم بازي كنم، ادامه داد: كار دشواري در پيش داريم. اگر بخواهيم به نتايج خوب و مطلوبي برسيم، مي‌توان با حمايت و يكدلي به آن رسيد.

هافبك ملي‌پوش پرسپوليس يادآور شد: چند حريف سخت از جمله تيم‌هاي شرق آسيا را پيش‌رو داريم. اميدوارم با اردويي كه برگزار مي‌شود و ديدارهاي دوستانه‌ اي كه برگزار مي‌كنيم، به شرايط ايده‌آل برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)