جمعه 2 اسفند (11:37)

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: گفته بودم كه استقلال پس از دربي به در بسته مي‌خورد.

پژمان نوري اظهار داشت: در چند مصاحبه قبلي‌ام گفته بودم استقلال پس از دربي دچار مشكل مي شود. با توجه به سابقه چند ساله‌ام در پرسپوليس اين مسئله كاملا برايم مشهود بود.
نوري در خصوص ديدار مقابل ابومسلم عنوان كرد: بازي خوبي نبود ولي ما سه امتياز را گرفتيم تا فاصله خود را با صدرنشينان كم كنيم. اين هديه خوبي براي هواداران بود كه بايد در هفته‌هاي بعدي ما را بيشتر حمايت كنند.
وي در خصوص تعويض در بين دو نيمه گفت: نمي‌دانم چه كار بايد مي‌كردم كه انجام ندادم. پا به توپ شدم و طبق دستور كادر فني در توپ‌هاي سوم هم موفق عمل كردم. ‌
نوري ادامه داد: به نظر خودم يكي از بهترين روزهاي فوتبالي‌ام را در نيمه اول بازي با ابومسلم پشت سر گذاشتم. همراه با مازيار زارع وسط زمين را براي خودمان نگه داشتيم. من هافبك دفاعي بودم و بيش از حد نمي‌توانستم به محوطه جريمه ابومسلم نزديك شوم اما باز هم آمدم و شوت زني كردم.
هافبك تيم پرسپوليس درباره بازي مقابل برق شيراز گفت: تمام بازي‌ها حكم فينال دارد. ما مي‌توانيم به صدر جدول برسيم. اين انگيزه را در بين بازيكنان پرسپوليس ديده‌ام
وي اضافه كرد: برق شيراز تيم جوان و خوبي است و فوتبال را روي زمين شناور بازي مي كند اما بعيد مي دانم بتوانند بر ما غلبه كنند. البته شرايط زمين حافظيه مناسب نيست و اين كار دو تيم را دشوار مي كند.
نوري خاطرنشان كرد:‌ اگر بخواهيم قهرمان شويم بايد تلاش كنيم و يكدل باشيم. قهرماني دور از دسترس نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)