آزارد و ویلیان که به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته بودند، در 5 دقیقه پایانی پیروزی آبی ها را قطعی کردند.

چلسی با پیروزی 3-1 مقابل نوریچ، به اولین پیروزی خارج از خانه اش در رقابت های این فصل لیگ برتر دست پیدا کرد.

این دیدار تا آخرین دقایق با تساوی 1-1 در جریان بود که گل های ادن آزارد و ویلیان در 5 دقیقه پایانی، سه امتیاز را نصیب آبی ها کرد.

با توجه به محرومیت فرناندو تورس، مورینیو در دیدار امروز دمبا با در ترکیب اصلی قرار دارد. این مهاجم اولین موقعیت آبی ها را به وجود آورد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی باسونگ روی او نداشت

فشار چلسی در دقایق ابتدایی ادامه پیدا کرد و سرانجام توسط اسکار به گل رسیدند. مهار خوب دمبا با، یک موقعیت خوب را برای هافبک برزیلی ایجاد کرد و او با ضربه ای دقیق دروازه رودی را باز کرد.

 

 

چند دقیقه بعد، خود دمبا با می توانست برتری چلسی را دوبرابر کند اما واکنش خوب رودی، دروازه نوریچ را بسته نگه داشت.

 

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، نوریچ رفته رفته جلو کشید و چند موقعیت داشت که نتوانست از آنها استفاده کند تا بازی در نیمه اول با همان تک گل اسکار به پاین برسد.

در ابتدای نیمه دوم برخورد پیلکینگتون با رامیرس در محوطه جریمه چلسی را داور پنالتی اعلام نکرد تا هوادارن میزبان خشمگین شوند اما در دقیقه 68، پیلکینگتون روی ارسال مارتین اولسون و ضربه سر فن وولفسوینکل، صاحب موقعیت شد و پش از اینکه داوید لوئیز بتواند کاری بکند، دروازه چلسی را باز کرد.

 

 

در ادامه هر دو مربی تعویض های هجومی انجام دادند تا بتوانند به گل پیروزی برسند اما این بازیکنان دخیره چلسی بودند که سرنوشت بازی را رقم زدند.

پاس اسکار برای آزارد و شوت ستاره بلژیکی، با اشتباه دروازه نوریچ، در دقیقه 85 به گل دوم چلسی تبدیل شد.

 

تنها یک دقیقه بعد، ویلیان روی اولین موقعیتی که به دست آورد، توانست سومین گل چلسی و اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند.

 

با این پیروزی چلسی به رتبه سوم جدول صعود کرد. آنها اکنون تنها دو امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)