مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوری می گوید عدم دعوت به تیم ملی از انگیزه او کم نخواهد کرد و قصد دارد با تلاش زیاد حق خود را با پیراهن تیم ملی بگیرد.

 

محمد نوری در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: خوشبختانه تمرینات منظمی را دنبال می کنیم و تنها مشکل ما این است که هنوز با نفرات کامل تمرین نکردیم. مطمئنا با اضافه شدن تمام نفرات وضعیت بهتری خواهیم داشت.

 

نوری در خصوص کار کردن با حمید استیلی، گفت: از کار کردن با استیلی لذت می برم، سبک تمرینات و مربیگری آقای استیلی منحصر به فرد است و ایشان یکی از مربیان جوان و خوب فوتبال ایران هستند.

 

هافبک پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ یازدهم، ادامه داد: شک نکنید که شانس پرسپولیس برای بدست آوردن عنوان قهرمانی بیشتر از سایر تیم ها است و ما این موضوع را با شروع لیگ و در همان هفته های ابتدایی ثابت می کنیم.

 

محمد نوری در خصوص عملکرد تیمش در نقل و انتقالات نیز گفت: تا به امروز 4 ملی پوش را جذب کرده ایم و به نظر من کادرفنی بر اساس نیازهای فنی تیم بازیکن گرفته است. معتقدم حتی اگر بازیکن دیگری نگیریم با همین نفرات شانس اول قهرمانی هستیم.

 

شماره 14 پرسپولیس در پایان گفت: من فصل گذشته بهترین هافبک لیگ بودم و فکر نمی کردم از تیم ملی دور بمانم اما این از انگیزه ام کم نمی کند و با تلاش بسیار حقم را از کی روش خواهم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)