مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم ملی فوتبال گفت: کسانی از مازیار زارع انتقاد می‌کنند که افتخارشان حضور در تیم‌های تهرانی آن هم به عنوان بازیکن ذخیره است.

 

پژمان نوری با حمایت از مازیار زارع اظهار داشت: من همیشه تاکید دارم که در فوتبال ما باید حرمت‌ها حفظ شود. واقعا متاسف هستم برای فوتبالی که یک بازیکن آرزوی دعوت شدن به تیم ملی را دارد اما به راحتی آب خوردن درباره بازیکنی که حداقل 20 یا 30 بازی برای تیم ملی انجام داده حرف می‌زند.

زارع بازیکن بزرگی است و بازی ملی در کارنامه خود دارد اما با بی‌مهری‌های فراوانی در رشت مواجه شد که قابل تحمل نیست.

وی ادامه داد: ‌آقایانی که به راحتی درباره یک بازیکن ملی‌پوش اظهار نظر می‌کنید و حرف می‌زنید؛ خودتان افتخارتان این است که در یک تیم تهرانی بازی کرده‌اید و آن هم فقط روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشتید اما مازیار زارع در تیم بزرگی مثل پرسپولیس سال‌ها حضور داشته و به نظر من افتخار فوتبال انزلی و حتی کشورمان هست. مازیار فردی نیست که بی‌اخلاق باشد.

نوری خاطرنشان کرد: وقتی فیلم بازی پرسپولیس و داماش گیلان را دیدم از موقعی که مازیار زارع وارد زمین شد به او و خانواده‌اش فحاشی‌ کردند که شاید هیچ‌کس نتواند 10 دقیقه آن را تحمل کند اما زارع مردانگی کرد و حرکت آنچنانی انجام نداد. من از کمیته انضباطی می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کند چون واقعا از این موضوع ناراحت هستم.

وی افزود: به نظر من سر آقای حسن‌زاده به خاطر اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش کمی شلوغ است و به موضوع مازیار هنوز رسیدگی نکرده. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا دیگر شاهد این ماجراها برای تیم‌ها و بازیکنان دیگر نباشیم.

نوری در خصوص وضعیت خودش در تیم ملی گفت: اوضاع من به دلیل آسیب دیدگی خوب نیست و به بحرین نمی‌روم. امیدوارم تیم ملی در بحرین بتواند با یک بازی خوب و منطقی به پیروزی برسد. سعی می‌کنم با تلاش و کوشش بیشتر به تیم ملی دعوت شوم و خدمت کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)