پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال مسیمیر قطر گفت:‌ می‌دانم بازیکنان پرسپولیس شرایط روحی روانی خوبی ندارند اما از نحوه بازی آنها مقابل سپاهان واقعا لذت بردم.

محمد نوری در خصوص شرایط تیم فوتبال مسیمیر قطر در اردوی کشور اسلونی گفت:  ما اردوی 21 روزه‌ای در این کشور برگزار کردیم که الان روزهای پایانی این اردو را پشت سر می‌گذاریم. در این مدت 3-4 بازی تدارکاتی انجام دادیم و صبح و بعد از ظهر تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل آب و هوای قطر این روزها بسیار گرم و طاقت‌فرساست تمامی تیم‌های این کشور در کشورهای اروپایی تمرینات‌شان را برگزار می‌کنند و باور کنید که هوای قطر حتی از هوای اهواز خودمان هم گرم‌تر است. و تا جایی که من می‌دانم در 3-4 بازی اول آب و هوای اهواز بسیار گرم است و در این شرایط عجیب باید بازی کنیم اما بعد از آن شاید خیلی کم هوا خنک‌تر شود.

کاپیتان تیم فوتبال مسیمیر قطر درباره شرایط این تیم اظهار داشت: به هر حال این تیم نیاز به چند بازیکن خوب دیگر دارد چرا که اکثر تیم‌ها در لیگ ستارگان قطر با بازیکنان بسیار خوب وارد مسابقات می‌شوند و قرار شده بعد از بازگشت به قطر مسئولان باشگاه چند بازیکن خوب را به خدمت بگیرند.

نوری در مورد ارتباطش با بازیکنان مسیمیر به عنوان کاپیتان این تیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی بین ما برقرار است و همه تلاش می‌کنیم تا در یک شرایط خوب کار را پیش ببریم. من هم سعی می‌کنم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان این تیم قرار دهم چرا که می‌خواهیم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط این تیم تا پایان هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: مگر می‌شود پرسپولیس باشی و پیگیر اخبار پرسپولیسی نباشی؟ من به عنوان یک پرسپولیسی و کسی که 6-5 سال در این تیم بازی کرده می‌دانم بازیکنان الان شرایط روحی روانی خوبی ندارند اما واقعا از بازی پرسپولیس مقابل سپاهان لذت بردم چرا که بازیکنان در فاز هجومی واقعا خوب هستند.

نوری در مورد شایعاتی که در خصوص تغییر و تحول در کادر فنی پرسپولیس به راه افتاده،‌اظهار داشت: هنوز اتفاقی نیفتاده که این صحبت‌ها مطرح می‌شود. تازه 3 هفته از لیگ گذشته و تغییرات یعنی چه؟ به هر حال خیلی از تیم‌ها هنوز در شرایط بدنسازی هستند و ترکیب اصلی این‌ها کم کم پیدا می‌شود و من مطمئن هستم روزهای خوب پرسپولیس خواهد رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی برای استراحت به ایران خواهد آمد،‌گفت: فعلا که درگیر تمرینات هستیم و مربی تیم هم روی من حساب ویژه‌ای باز کرده و فکر نمی‌کنم تا 3-2 ماه آینده بتوانم به ایران برگردم اما به صورت مرتب اخبار ایران را دنبال می‌کنم.

کاپیتان تیم مسیمیر قطر در خصوص اینکه چه زمانی خانواده‌اش به قطر خواهند رفت،‌اظهار داشت:‌از روز اول که به قطر آمدم همه شرایط و امکانات فراهم بود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. تیم‌ها در قطر آنقدر امکانات دارند که هیچ مشکلی در این باره به وجود نمی‌آید و قرار است پس از بازگشت به قطر از اسلونی خانواده‌ام هم پیش من بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)