خبرگزاری پرسپولیس : هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در مورد پیشنهاد تیم قطری گفت: از این پیشنهاد بی خبرم.

محمد نوری در مورد پیشنهاد تیم الخور قطر برای حضور در لیگ این کشور گفت: از این پیشنهاد بی خبرم. تمام فکرم روی تیم ملی است. امیدوارم در لیست نهایی کی‌روش قرار بگیرم. بازی با کره‌جنوبی برای ما سرنوشت ساز و حساس است. می توانیم با کسب یک نتیجه خوب در این دیدار به صعود امیدوارتر شویم.

وی افزود: واقعا حیف است اگر نتیجه نگیریم در تمرینات دو روز گذشته بچه ها شرایط خوبی داشتند. میل به بردن در تیم وجود دارد. کره حریف سخت و جنگنده‌ای است. وقتی یک هفته زودتر به ایران می آیند نشان می دهد که برای این بازی برنامه دارند. 

نوری تأکید کرد: دنبال سه امتیاز این بازی هستیم صعود ما و کره قطعی نشده و اگر دست پر برگردیم و از ازبکستان هم امتیاز بگیریم راه ما هموار می شود. کار سخت است اما برای رفتن به جام‌جهانی باید کار سخت انجام دهیم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس خاطر نشان کرد: برای موفقیت برابر کره احتیاج به حضور پر شور هواداران خونگرم پرسپولیس داریم. باید هواداران از ما حمایت کنند تا بتوانیم راحت کره را شکست دهیم. آن‌ها با تمام قوا می آیند و بعید می دانم بازیکنان اصلی خود را نیاورند. ما به دنبال سه امتیاز هستیم تا بعد از نتیجه تلخ برابر لبنان به یک پیروزی شیرین برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)