پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که اشتباهات داوری علیه پرسپولیس سهوی است ولی این مسئله به ضرر پرسپولیس شده است.

محمد نوری درباره تساوی پرسپولیس برابر آلومینیوم هرمزگان گفت: یک امتیاز این بازی به ما کمکی نکرد و در لیگ ما رتبه سیزدهم با چهارم تفاوتی ندارد. باید سهمیه بگیریم و برای این کار نیاز به 3 امتیاز تمام بازی‌ها داریم.

وی با اشاره به دیدار روز پنجشنبه هفته جاری پرسپولیس مقابل سایپا تصریح کرد: امیدوارم در این بازی بتوانیم نتیجه مناسبی بگیریم. سایپا تیم جوانی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد.

نوری درباره داوری‌های دیدارهای پرسپولیس گفت: در این موضوع دخالت نمی‌کنم و امیدوارم این اشتباهات سهوی باشد ولی در چند بازی اخیر این اشتباهات سهوی به ضرر ما بود و انشاالله در بازی‌های آینده داوری‌ها بهتر شود. من بازیکن هستم و کار خودم را انجام می‌دهم.

وی اضافه کرد: شاید در طول فصل داوری در یکی، دو بازی به سود ما هم شده باشد ولی در کل از موضوع داوری خارج شده‌ایم و فکر می‌کنم این موضوع نباید روی کار بازیکنان تاثیر بگذارد و ما باید تلاش کنیم عملکرد خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم.

بازیکن پرسپولیس درباره میزان اهمیت لیگ برای این تیم گفت: بی‌خیال لیگ نشده‌ایم ولی کارمان سخت شده است. رقبای ما در بازی‌هایشان به پیروزی رسیده‌اند و این کمی برای ما مشکل‌ساز است. تمرکز اصلی ما روی جام‌ حذفی است.

نوری درباره تساوی‌های متعدد تیمش در طول فصل عنوان کرد: متاسفانه ما تساوی‌های زیادی کسب کردیم و اگر در آن بازی‌ها به پیروزی می‌رسیدیم شرایطمان بهتر می‌شد، امیدوارم در مسابقات بعدی پیروز شویم.

وی درباره نبود حسینی و گل‌محمدی روی نیمکت به دلیل اخراج در دیدار مقابل آلومینیوم اظهار داشت: به هرحال این دو مربی ما اخراج شده‌اند ولی عزیزیان و چیذری روی نیمکت هستند و به تیم کمک می‌کنند. گل‌محمدی و حسینی اخراج شدند و کاری با این موضوع نمی‌توان کرد.

نوری در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا گل‌محمدی به داوری توهین کرده بود که اخراج شد گفت: من تاکنون از گل‌محمدی بی‌احترامی ندیده‌ام چه در زمانی که با او در صبا هم‌بازی بودم و چه در حال حاضر که مربی‌ام است. شاید گل‌محمدی مربی ساکت و مظلومی باشد اما این مسئله اصلا دلیلی نمی‌شود که او را اخراج کنند. اگر گل‌محمدی اخراج نمی‌شد و روی نیمکت حضور داشت تعویض‌های ما زودتر انجام می‌شد و شرایط بازی تغییر می‌کرد.

این بازیکن درباره اینکه دلیل چنین برخوردی با گل‌محمدی و اخراج او در دو بازی چیست گفت: نباید از شخصیت گل‌محمدی سوءاستفاده شود و به خاطر اینکه صحبت نمی‌کند چنین برخوردی با او انجام شود البته فکر می‌کنم دلیل این برخوردها این مسائل نباشد که قطعا هم اینگونه نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)