پرسپولیس نیوز : هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم داوري در نتيجه بازي ما و سايپا تأثير گذار نباشد.

محمد نوري اظهار داشت: اين روزها فشار زيادي به دليل مشکلات داوري روي پرسپوليس است. اصلا نمي خواستم در مورد داوري صحبت کنم چون اعتقاد دارم اشتباهات داوري همه جا هست و کاملا هم سهوي است و هيچ عمدي در کار نيست اما اميدواريم اتفاقات هفته گذشته و حرفهايي که بعد از بازي با آلومنيوم هرمزگان مطرح شد، تأثيري روي ديدار ما با سايپا نداشته باشد و هر تيمي که واقعا حقش است، نتيجه بگيرد.
 
هافبک تيم پرسپوليس در مورد شرايط پرسپوليس در آستانه ديدا ربا سايپا گفت: خدا را شکر در حال حاضر وضعيت خوبي داريم و مشکل خاصي نيست. تمام بچه ها با انگيزه بالا در اين بازي به ميدان خواهند رفت تا بتوانيم سايپا را شکست دهيم و جايگاه مان را در جمع تيم هاي بالاي جدول تثبيت کنيم. البته براي رسيدن به 3 امتياز اين بازي کار سختي داريم بايد سايپا را ببريم تا بتوانيم روند خوب مان را ادامه بدهيم .
 
وي در ادامه در مورد سايپا گفت: سايپا تيم بسيار خوبي است و به آنها احترام مي گذاريم. هرچند ابراهيم صادقي در اين ديدار محروم  است اما سايپا بازيکنان بسيار خوب و جواني دارد که دونده و جنگده هستند و انگيزه زيادي مقابل پرسپوليس خواهند داشت تا خودشان را نشان دهند.

نوري افزود: تقوي يکي از مربيان خوب و با دانش فوتبال ما است که کارش را خوب بلد است و در هر تيمي که بوده، نتيجه گرفته است. قطعا سايپا با تفکر تقوي تيم سرسختي مقابل ما خواهد بود و تلاش مي کنند تا در ورزشگاه آزادي نتيجه مورد نظرشان را کسب کنند اما با توجه به شرايطي که در جدول داريم، نبايد به آنها اجازه دهيم امتياز بگيرند چون براي رسيدن به جمع 4 تيم اول ليگ بايد در اين ديدار پيروز شويم.

وي در پايان گفت: اميدوارم هواداران تيم ها استقبال خوبي از اين بازي داشته باشند و به حمايت کامل از پرسپوليس بپردازند. پرسپوليس روزهاي حساس و سرنوشت سازي پيش رو دارد. البته هوادارن پرسپوليس هميشه کنار تيم بوده اند و ما را تنها نگذاشته اند اما در جام حذفي و ليگ شرايط بسيار خاصي داريم و بيش از هر زمان به حمايت آنها نياز داريم تا در پايان فصل سهميه آسيا را بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)