مرجع خبري پرسپوليس: هافبک بازیساز و گلزن پرسپولیس گفت: پیروزی پر گلی که در قطر داشتیم نباید ما را فریب بدهد. این یک بازی دیگر با ویژگی های خاص خود خواهد بود و این الغرافه با بازی رفت فرق می کند.


محمد نوری که این روزها به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ قهرمانان است، در آستانه بازی برگشت با الغرافه گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و آمادگی کاملی برای انجام این بازی داریم. ما در این بازی دنبال برد هستیم و نباید خودمان را درگیر آن کنیم که این پیروزی با چه نتیجه ای به دست می آید.

 

وی افزود: آنچه مسلم است اینکه با کسب سه امتیاز صعود خودمان را قطعی می کنیم تا در دو بازی آینده برای صدرنشینی برنامه ریزی کنیم.

 

نوری در پاسخ به این سوال که در مرحله بعد ترجیح می دهند با کدام تیم روبرو شوند، گفت: نباید اینطور فکر کنیم که صعود ما قطعی شده است. ما هنوز سه امتیاز بازی با الغرافه را نگرفته ایم. بازی سختی در پیش داریم. در واقع این دیدار یکی از سخت ترین بازی های ما خواهد بود و اصلا نباید اینطور فکر کنیم که الغرافه را در خانه اش با 3 گل شکست داده ایم چرا که با چنین تصوری به دردسر می افتیم.

 

هافبک بازیسازی پرسپولیس اضافه کرد: رمز موفقیت ما در بازی های قبلی جام قهرمانان، تمرکز، هوشیاری، دوندگی و جنگندگی زیاد بود. بچه ها از جان مایه گذاشتند و یک دل بودند و حالا هم شرایط همین است. بعد از بازی با داماش و اتفاقاتی که روی داد، تلاش کردیم خاطره تلخ آن بازی را با یک بازی خوب برابر سپاهان از ذهن خودمان و هواداران پاک کنیم.

 

نوری در پایان صحبت های خود، تصریح کرد: توقع هواداران از تیم بالا رفته است. همه ما برای اجرای بهترین نمایش تلاش می کنیم و من هم تمام توان خود را به کار می گیرم تا آنچه لازم است برای موفقیت تیم انجام بدهم. هدف ما سر گروه شدن است، پس نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم. در این میان بهترین فرصت ما، حضور هوادارانمان است. هر چند در یک روز وسط هفته بازی می کنیم ولی منتظر حضور پر تعداد آنها هستیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)