مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از كسب پيروزي برابر ذوب آهن گفت: اين پيروزي را به آن 4 درصد هواداري كه به پيروزي ما در اين مسابقه راي داده بودند، تقديم مي‌كنم.

محمد نوري  پيرامون بازي اين تيم برابر ذوب آهن اظهار كرد: خدا را شكر مي‌كنم كه توانستيم هر سه امتياز اين ديدار دشوار و سخت را از آن خود كنيم. اين پيروزي را به آن 4 درصد هواداري كه در سايت باشگاه به پيروزي ما راي داده بودند، تقديم مي‌كنم و آنها هوادارانی واقعي هستند. اميدوارم در بازي‌هاي پيش رو بتوانيم اين نتيجه را تكرار كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه پس از چند هفته توانستيد به پيروزي برسيد و تيمي مثل ذوب آهن را در اصفهان شكست دهيد، افزود: در بازي‌هاي گذشته نيز خوب بازي مي‌كرديم و تنها توپ‌هايمان وارد دروازه نمي‌شد اما در اين بازي خوشبختانه با لطف خدا و دقت بازيكنان توانستيم از موقعيت‌هايمان به بهترين نحو استفاده كنيم و سه گل وارد دروازه تيم فوتبال ذوب آهن كنيم.

نوري در پايان پيرامون بازگشت دوباره‌اش به اصفهان خاطرنشان كرد: مديون تيم فوتبال سپاهان و مردم خوب اصفهان هستم. بهترين خاطراتم را از اين شهر در ذهن دارم و براي تمام مردم اصفهان بهترين‌ها را آرزو مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)