مرجع خبری پرسپولیس : عملکرد خوب محمد نوری و غلامرضا رضایی مقابل کونیا اسپور موجب شد تا حمید استیلی از این دو بازیکن تقدیر کند.

 

این موضوع بهانه خوبی شد تا با محمد نوری در ترکیه تماس بگیریم و در خصوص شرایط اردوی پرسپولیس از شماره 14 محبوب این تیم بپرسیم. مصاحبه با محمد نوری از نظر شما می گذرد:

* شنیدیم مقابل کونیا اسپور خیلی خوب بازی کردی؟

_ سعی کردم مثل همیشه خواسته های کادرفنی را در زمین اجرا کنم و کار خاصی انجام ندادم.

 

* اما حمید استیلی از عملکرد شما و غلامرضا رضایی خیلی راضی بود…

_ نظر لطف حمیدخان است. ایشان ما را در پست تخصصی بازی داد و آزادی عمل زیادی داشتیم. خدا را شکر استیلی اعتقاد خاصی به ما دو نفر دارد و این موضوع باعث شده انگیزه و تلاش ما برای موفقیت دو چندان شود. به شخصه انگیزه زیادی برای شروع بازی ها دارم و می خواهم خیلی بهتر از فصل گذشته باشم.

 

* کونیا اسپور حریف تدارکاتی خوبی برای پرسپولیس بود؟

_ بله؛ حریف تیم چغر و فوتبال بلدی بود، اما باور کنید مقابل ترکیب اصلی ما که 60 دقیقه بازی کرد حرفی برای گفتن نداشتند. تا این دقیقه حتی یک موقعیت گل هم به حریف ندادیم اما وقتی بازیکنان تستی آمدند شرایط عوض شد و یک گل هم خوردیم.

 

* ممدو تال هم که به پرسپولیس پیوست، نظرتان در مورد بازیکنان تستی چه بود؟

_ اینها واقعا در سطح پرسپولیس نبودند. فقط همین مدافع وسط (ممدو تال) تا حدودی خوب بود اما به نظرم او هم سطح پایین تری نسبت به شیث رضایی و رضا نورمحمدی دارد!

 

* وضعیت بدنی شما چطور است؟

_ خدا را شکر تمرینات خیلی خوب و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم و به مرز 60 درصد آمادگی رسیدیم. تا شروع بازی ها انشالله به 80 درصد آمادگی می رسیم و از همان هفته اول برای قهرمانی استارت می زنیم.

 

* امکانات و شرایط اردو چطور است؟

_ از نظر آب و هوایی و زمین تمرین شرایط بسیار خوبی داریم اما هتل محل اقامتمان در حد پرسپولیس نیست. البته چند تیم دیگر هم در این هتل مستقر شدند اما به نظر من شان پرسپولیس خیلی بالاتر از اینست که در این هتل اردو بزنیم. متاسفانه کیفیت هتل و بویژه غذاها چندان قابل قبول نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)