مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گلی که مقابل سپاهان به ثمر رسید را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم که به خاطر حکم کمیته انضباطی احساساتشان جریحه دار شده بود.

 

«پس از گل جو گیر شدم و به آن سبک خوشحالی کردم.» این حرف را محمد نوری هافبک گلزن پرسپولیس می زند. او پس از گل زنی مقابل سپاهان از روی تبلیغات کنار زمین پرید و از فنس ها بالا رفت تا خوشحالی اش را به این سبک با هواداران تقسیم کند.

 

 

نوری حرف هایش را این طور ادامه می دهد: بازی خیلی قشنگی بود و روز خوب پرسپولیس بود. ما حتی می توانستیم در این بازی برنده باشیم.این پیروزی را تقدیم می کنیم به هوادارانمان که احساساتشان با رای کمیته انضباطی جریحه دار شده بود. این گل از طرف بچه های پرسپولیس تقدیم به همه هواداران.

 

 

فکر می کنید سپاهان می تواند قهرمان لیگ برتر شود؟ این سوالی بود که نوری در موردش گفت: دوست دارم سپاهان قهرمان لیگ برتر شود.

 

هافبک ملی پوش پرسپولیس در پایان در مورد اینکه گفته می شد پرسپولیس قرار است برای استقلال بازی کند تا سپاهان نتواند قهرمان لیگ برتر شود هم حرف زد و گفت: پرسپولیس برایش فرقی نمی کند که چه تیمی قهرمان شود. ما در تمام مسابقات برای پیروزی به میدان می رویم. اما نظر شخصی من این است که اگر پرسپولیس قهرمان نمی شود سپاهان بتواند این عنوان را به دست بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)