خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه از سر شکم سیری موفق نشدم در دیدار مقابل نفت هت‌تریک کنم.

محمدنوری اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و کوشش بچه‌ها توانستیم در یک بازی هجومی و هوادارپسند تیم خوب نفت را شکست دهیم و یک پله دیگر به فینال جام حذفی نزدیک‌تر شویم اما هنوز برای رسیدن به جام باید تلاش کنیم.

وی افزود: می‌توانستم در دیدار مقابل نفت هت‌تریک کنم اما متاسفانه روی شکم‌سیری این اتفاق نیفتاد. اشتباه کردم و باید در ضربات آخرم بیشتر دقت می‌کردم.

نوری گفت: اشکالی ندارد هنوز بازی‌ها ادامه دارد و انشاالله دربازی‌های بعدی تا دقیقه 90 برای گلزنی تلاش خواهم کرد تا بتوانم گل‌های زده خودم را بیشتر کنم. البته  هدف کلی ما این‌است که قهرمان جام حذفی بشویم اگرچه رسیدن به این هدف سخت است.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما باید قدر فرصتهای‌مان در یک مسابقه را بیشتر بدانیم، هنوز هیچ چیز برایمان اتفاق نیفتاده و تازه اول راه هستیم. امیدوارم که این موضوع ادامه دار باشد. متاسفانه در چند وقت اخیر علیه گل‌محمدی انتقادهای نادرستی و بی‌شماری شده، اما یحیی پرسپولیس را متحول کرده و بچه‌ها او را دوست دارند. به نظرم درست نیست پشت سر او حرف بزنند، باید به این مربی جوان فرصت داده شود تا او نیز از خودش دفاع کند.

وی در خصوص حرکت علی کریمی پس از گلزنی او نیز گفت: کریمی طوری ایستاده بود که من غلام را پس از گلزنی‌ام پیدا نکنم. می‌خواست او را گم کنم اما من بعد از اینکه از یحیی تشکر کردم غلام را پیدا کردم و از او نیز تشکر کردم. غلامرضا بر روی 2 گل تأثیرگذاری فراوانی داشت و دستش درد نکند. ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به قهرمانی در جام حذفی برسیم.  ‌مهم این است که آن پرسپولیسی شدیم که مردم ما را دوست دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)