مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوری اعتقاد دارد 2 گل پرسپولیس مقابل مس سرچشمه کرمان حاصل تلاش همه بازیکنان این تیم بوده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد نوری که در بازی با مس سرچشمه با زدن گل و گرفتن یک پنالتی، نقش تعیین کننده ای در پیروزی سرخ پوشان داشت، با ذکر مطلب فوق، افزود:

 

بازی خوبی بود. ما برای تمام بازی هایی که داریم روی سه امتیاز آن برنامه ریزی کرده ایم ولی گل زود هنگام مس، شرایط را سخت کرد. ما خیلی حمله کردیم ولی گل زدن به تیمی که یازده نفره دفاع می کند، سخت است. بچه ها تلاش زیادی کردند که حاصل آن دو گل بود تا سه امتیاز را بگیریم. این پیروزی را به هواداران پرسپولیس تقدیم می­کنیم که با وجود قرار داشتن تیم در رده هفتم، نسبت به تماشاگران تیم صدرنشین حضور پر تعدادتری داشتند. دست این هواداران را می بوسم و امیدوارم که بتوانیم در ادامه آنها را به خواسته هایشان نزدیک کنیم. البته در این بازی اگر همه چیز به شکل عادی پیش می رفت این قابلیت وجود داشت که با 7، 8 گل بازی را ببریم. اما وقتی یک تیم ته جدولی گل بزند با لایه های مختلف دفاعی کار را سخت می کند.

 

هافبک گلزن پرسپولیس درباره تغییر روند بازی، بعد از جلوتر آمدنش، گفت: من بازیکن تیم هستم، لازم باشد دروازه بان هم می شوم. بستگی دارد مربی چه تشخیصی بدهد. ممکن است یک روز هم بازی نکنم. در پست هافبک دفاعی بودم به نظرم خوب کار کردم. یعنی خواسته های مربی ا اجرا کردم. بعد هم دنیزلی تصمیم گرفت که جلوتر بروم و خوشحالم که توانستم با زحمت بجه ها یک گل بزنم و یک پنالتی بگیرم.

 

نوری در پایان با اشاره به بازی نقت آبادان، گفت: بازی سختی است، به ویژه که در خانه حریف بازی می کنیم ولی ما باید سه امتیاز را بگیریم. دیگر تساوی هم دردی از ما دوا نمی کند. ما دنبال کم کردن فاصله در صدر جدول هستیم و در این مسیر به پیروزی در اکثر بازی های خودمان نیاز داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)