خبرگزاری پرسپولیس : محمد نوری به آینده تیم ملی و پرسپولیس امیدوار است.

محمد نوری هافبك پرسپولیس در مورد بازی تیمش با سایپا در لیگ برتر می‌گوید: «پرسپولیس بازی خوبی انجام داد. اگر دقت كنید پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود و روان‌تر كار می‌كند. بچه‌ها راحت‌تر همدیگر را پیدا می‌كنند و حالا با همدیگر هماهنگ شده‌ایم. تنها مشكل ما گلزنی است كه این مشكل هم به زودی حل می‌شود.»

نوری ادامه می‌دهد: «در بازی با سایپا باید برنده می‌شدیم. باید 3 گل می‌زدیم و با اختلاف این تیم را می‌بردیم. بچه‌ها خوب بازی كردند و مشكلی جز گلزنی نداشتیم. بدشانسی آوردیم كه پنالتی پولادی گل نشد. نمی‌توانم جز بد شانسی، اسم دیگری برای این اتفاق پیدا كنم. با این حال معتقدم مشكل گلزنی پرسپولیس هم حل می‌شود و ما می‌توانیم نتایج خوبی در هفته‌های آینده بگیریم.»

محمد نوری كه به اردوی تیم ملی فوتبال هم دعوت شده، در مورد بازی با كره جنوبی می‌گوید: «این مسابقه برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد. ما میزبان كره هستیم و با حمایت تماشاگران، این تیم را می‌بریم و به جام جهانی می‌رویم. كروش در مدتی كه در تیم ملی حضور داشته، شناخت خوبی از فوتبال آسیا به دست آورده و قطعا برنامه‌هایی برای این مسابقه دارد. باید از تیم ملی حمایت شود تا به جام جهانی برویم چراكه این اتفاق به سود جامعه فوتبال ایران است.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)