خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم ملی گفت: با پیروزی برابر ازبکستان به صدر می‌‌رسیم و می‌توانیم ازبکستان را از جدول خارج کنیم.

محمد نوری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: شرایط تیم خوب است و بچه‌ها با انگیزه زیادی تمرینات را برگزار می‌کنند. در دیدار برابر ازبکستان به حمایت همه‌جانبه مردم، رسانه‌ها و مسئولان نیاز داریم و با کسب 3 امتیاز این دیدار می‌توانیم 70 تا 80 درصد راه صعود به جام جهانی را طی کنیم.

وی افزود: ازبکستان در جدول شرایط سختی دارد. با پیروزی در این دیدار به صدر می‌‌رسیم و می‌توانیم ازبکستان را از جدول خارج کنیم. این بازی به تیم ما کمک زیادی می‌کند و می‌تواند خیال ما را تا حدود زیادی راحت کند.

نوری در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی کریمی و اینکه گفته می‌شود او قرار است با وجود مصدومیت روی نیمکت حاضر شود عنوان کرد: کریمی بازیکن بزرگی است که حضورش به تیم روحیه و دلگرمی می‌دهد. امیدوارم هرچه زودتر شرایط خوبی پیدا کند. او در حال حاضر کنار تیم حضور دارد.

نوری در مورد حضور آپیا در پرسپولیس خاطرنشان کرد: در تمرینات پرسپولیس نیستم و از شرایط این بازیکن اطلاعی ندارم اما او بازیکن بزرگی است و اگر در شرایط خوبی باشد با توجه به مشکلاتی که در خط هافبک داریم می‌تواند به ما کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)