پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جام‌جهانی را از دست دادم اما برای انتخاب تیم آینده‌ام وسواس زیادی به خرج می‌دهم.

محمد نوری در خصوص آخرین وضعیتش با باشگاه پرسپولیبس اظهار داشت: ‌پس از مشکلات کوچکی که درباره قراردادم پیش آمد، خوشبختانه با تلاش هیأت مدیره و پیگیری‌های رحیمی تا حدودی مشکلاتم برطرف شده و قرار است که ان‌شاءالله این موضوع تا روز یکشنبه کاملاً مرتفع شود. البته یک اشتباه کوچک پیش آمده بود که من نیازی نمی‌بینم بیشتر درباره آن حرف بزنم.

وی در پاسخ به سؤالی که بالاخره وضعیتت در فصل آینده چه شد؟ گفت:‌ همه چیز دست خداست، هیچ کس از فردای خود خبر ندارد و من هم فعلاً علی‌رغم اینکه خیلی سخت است، اما خودم را آماده می‌کنم تا جام جهانی را در خانه ببینم، باید ببینیم بعداً چه اتفاقی می‌افتد.

نوری در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان نیز تصریح کرد: یکی از نقایص تیم ملی نداشتن بازی‌های دوستانه بود. به نظرم در اردوی اتریش بچه‌ها با ماکت‌های خوب نیجریه، بوسنی و حتی تا حدودی آرژانتین بازی کردند. در اینگونه بازی‌ها برد و باخت مهم نیست، مهم این است که سرمربی تیم ملی به تاکتیک موردنظرش برای جام جهانی برسد.

وی تاکید کرد: باید این را بدانیم که در سه بازی خود در جام جهانی هم از لحاظ دوندگی و تاکتیکی بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم فوق ستاره‌های تیمی مثل آرژانتین را مهار کنیم، اما من مطمئن هستم که بچه‌های تیم ملی این فرصت را از دست نمی‌دهند و ثابت می‌کنند فوتبال ایران حتی در مقابل بزرگان جهان دست و پا بسته نیست.

نوری ادامه داد: یکی از آرزوهای بزرگم بازی در جام جهانی برزیل مقابل فوق ستاره‌های جهان بود اما قسمتم نشد، ولی به هیچ قیمتی نمی‌خواهم جام ملت‌های آسیا را از دست بدهم و به همین دلیل در انتخاب تیم آینده‌ام وسواس زیادی به خرج می‌دهم.

هافبک سابق تیم ملی در پاسخ به سؤال دیگری که برخی‌ها معتقدند تیم ملی با این تاکتیک در جام جهانی به مشکل می‌خورد، گفت: لطفاً همه در این شرایط حساس از تیم ملی حمایت کنید، این خواسته همه بازیکنان تیم ملی است. بالاخره همیشه در آستانه جام جهانی به خاطر حساسیت‌ها نگاه روی تیم‌های ملی چند برابر می‌شود، اما با بازی‌هایی که من از تیم ملی دیدم انشاءالله بتوانند دل مردم ایران را شاد کنند. بالاخره بازی اول ما با بازی سوم فاصله داشت و مطمئن باشید تا جام جهانی بچه‌ها به آمادگی صددرصد خواهند رسید. اگر فوتبال ما در جام جهانی سربلند باشد ایران سربلند است و اگر هم خدای ناکرده شکست بخوریم ولی بچه‌ها با تمام توان خود مبارزه کنند، باز هم مردم که فوتبال را خوب می‌فهمند، از دست بچه‌ها دلگیر نخواهند شد، البته تیمی را که من می‌بینم مطمئن هستم در جام جهانی زنگ تفریح نمی‌شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)