پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، برخی افراد از همین حالا و در آستانه برگزاری هفته هشتم لیگ برتر،‌ می‌خواهند این تیم از کورس قهرمانی خارج شود.

محمد نوری در مورد وضعیت پرسپولیس، مسائلی که در مورد تعویض او در بازی با تراکتورسازی مطرح شده است و مسائل مختلف دیگر به سؤالات  پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

 

به نظر تو مشکل اصلی پرسپولیس چیست؟

مشکل پرسپولیس چندان حاد نیست و طوری نیست که این وضعیت ادامه داشته باشد. ما لیگ را بد شروع کردیم و همین موضوع به تیم فشار و استرس وارد کرد. این در حالی است که در دو بازی اخیر مقابل تراکتوسازی و صبا خوب فوتبال بازی کردیم و در بازی آخر هم حق‌مان باخت نبود. امیدوارم هواداران همچنان از پرسپولیس حمایت کنند. ما اگر دو بازی آینده را ببریم قطعاً وضعیت‌مان بهتر خواهد شد.

 قبول داری شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد نیست؟

خیر، قبول ندارم. چرا باید این حرف را قبول کنم؟ برخی افراد می‌خواهند از حالا ما را از کورس قهرمانی خارج کنند ولی پرسپولیس همیشه مدعی است. مطمئن باشید ما تا آخرین هفته برای قهرمانی می‌جنگیم و هواداران مطمئن باشند که تا آخرین توان برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

 علی دایی از زندگی غیرحرفه‌ای فوتبالیست‌ها و نقش این موضوع در مصدومیت‌ها حرف زد. در مورد صحبت‌های او چه نظری داری؟

قطعاً بازیکنی که زندگی حرفه‌ای نداشته باشد در فوتبال دچار مشکلات زیادی خواهد شد. البته من در مورد دوستانم در پرسپولیس و دیگر تیم‌ها باید بگویم که آنها مواظب این مسائل هستند.

 می‌گویند در بازی با تراکتورسازی وقتی تابلوی تعویض بالا رفت، نمی‌خواستی از زمین بیرون بیایی و از تصمیم دایی به شدت ناراحت بودی …

اینکه می‌گویند نمی‌خواستم بیرون بیایم دروغ است. من همیشه به تصمیم دایی احترام می‌گذارم و در گذشته دیدید که هر وقت نیمکت‌نشین شدم اعتراضی نکردم. من یک دقیقه هم بازی کنم حرفی نمی‌زنم و به تصمیم دایی احترام می‌گذارم.

 صحبت‌های تو و نیلسون روی نیمکت هم حسابی سر و صدا کرده است. در آن صحنه با او در مورد چه موضوعی صحبت می‌کردی؟

باور کنید یادم نیست نیلسون به من چه گفت. واقعاً یادم نمی‌آید. آن لحظه اعصابم به هم ریخته بود.

 در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان چه صحبتی داری؟

نفت اصلاً تیم ضعیفی نیست و این را در بازی با استقلال ثابت کرد. آنها اگر پنالتی را گل می‌کردند شاید استقلال را می‌بردند. مقابل این تیم بازی آسانی نداریم ولی دیگر حق نداریم امتیاز از دست بدهیم. پرسپولیس از این تاریخ دیگر حق ندارد امتیاز از دست بدهد.

 در مورد وضعیت مبهم کی‌روش برای ادامه همکاری با تیم ملی چه صحبتی داری؟

واقعاً دیر شده است. حریفان ما بازی دوستانه انجام می‌دهند ولی هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نیست. تیم ملی با این وضعیتی که وجود دارد شاید اصلاً از گروهش صعود نکند. جام ملت‌ها دیگر اینطور نیست که برویم آنجا دفاع کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)