پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از علی کریمی درس‌های اخلاقی و فنی زیادی یاد گرفتم اما حتما برای جدایی از تیم ملی دلیل منطقی داشته است.

محمد نوری در خصوص شرایط پرسپولیس و همچنین فعالیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

 

فصل نقل و انتقالات هم تمام شد. ارزیابی‌ات از عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی چیست؟

به نظرم پرسپولیس نسبت به پولی که داشت باید سنجیده شود و به اندازه پولی که داشتیم وارد نقل و انتقالات شدیم و شاید اگر 10 میلیارد تومان پول داشتیم 2 فوق ستاره جذب می‌کردیم اما به هر حال طبق خواسته‌های کادر فنی بازیکن جذب شده و اگر یک هافبک وسط هم در اختیار بگیریم نسبت به نیم فصل اول شرایط‌مان بهتر می‌شود هر چند که کار سختی در پیش داریم.

 نگرانی که برای پرسپولیس وجود دارد بی‌تجربگی برخی بازیکنان این تیم در رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی است. فکر می‌کنی این نقیصه چگونه برطرف خواهد شد؟

این طور هم نیست چرا که ما بازیکنانی مثل سوشا مکانی، علی‌عسگری، بنگر،‌ هادی نوروزی، خودم، نورمحمدی و … داریم که تجربه حضوردر لیگ قهرمانان آسیا را داریم و اینقدر هم بی‌تجربه نیستیم و قبول دارم که شرایط در آسیا فرق دارد و تیم‌های حاضر در مسابقات فوق‌العاده قوی هستند ولی با تمریناتی که انجام می‌دهیم و تلاش کادر فنی وارد این مسابقات می‌شویم. هر چند شانس و اقبال هم باید همراه ما باشد.

 بعد از بازی پرسپولیس مقابل فولاد در تهران در جمع خبرنگاران گفتی که با این وضعیت اگر راهی آسیا شویم کیسه گل خواهیم شد. با توجه به بازیکنانی که به تیم اضافه شده، نظرت تغییر کرده یا نه؟

به هر حال شرایط ما از نظر مهره‌ای بهتر شده چون مصدومان‌مان رسیده‌اند و نیمکت تیم قوی‌تر شده است. البته رضا حقیقی که از ما جدا شده و اگر یک هافبک وسط بگیریم شرایط‌مان بهتر می‌شود اما با این حال باید به بازی‌های آینده مثبت فکر کنیم.

 غیبتت در تمرینات باعث شده بود که بگویند چون از نظر مالی با باشگاه مشکل پیدا کرده‌ای، در تمرینات حاضر نمی‌شوی. حضورت در تمرین روز پنجشنبه به منزله تمام شدن مشکلات است؟

من نمی‌دانم این شایعات از کجا درمی‌آید. اما از نظر روحی و جسمی نیاز داشتم چند روز استراحت کنم و پنجشنبه هم سر تمرین حاضر شدم تا نشان دهم که مشکلی وجود ندارد. البته کل بازیکنان مشکل مالی دارند و تعهدات باشگاه انجام نشده و البته بدهی‌های سال گذشته هم باقی مانده و امیدوارم همه چیز حل شود تا روز به روز بهتر شویم.

 چند هفته است که پولی از باشگاه نگرفته‌اید؟

از زمانی که سیاسی بازداشت شده ما پول نگرفته‌ایم البته طاهری قول‌هایی داده تا مشکلات مالی بچه‌ها را حل کند. هر چند که به نظرم اینگونه تغییرات روند تیمی را کند می‌کند و مدیر جدید زمان می‌خواهد تا کارهایش اجرایی شود.

صحبت از فروش سهام باشگاه پرسپولیس است. آیا بازیکنان این تیم هم برنامه‌ای برای خرید این سهام دارند؟

من درباره فروش سهام اطلاع خاصی ندارم و تا به حال به این موضوع فکر نکردم که سهام پرسپولیس را بخرم یا نه.

 از درون تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که بازیکنان این تیم از نظر پوشاک تمرینی در مضیقه هستند و حتی صحبت از این است که بازیکنان بزرگتر تیم پول روی هم گذاشته و لباس تمرینی بخرند! در این باره چیزی شنیده‌ای؟

من در این مدت در تمرینات نبودم و چیزی در این مورد نشنیدم اما اگر بازیکنان در مضیقه هستند باشگاه باید به این موضوع رسیدگی کند البته باز هم می‌گویم در جریان مشکلات لباس تمرین بازیکنان نیستم.

 در حالی که خیلی‌ها فکر می‌کردند محمد نوری یکی از 11 بازیکن اصلی تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست،اما نام تو از لیست بازیکنان اعزامی به استرالیا خط خورد. با این موضوع چطور کنار آمدی؟

راستش خودم هم فکر می‌کردم در جام ملت‌ها از بازیکنان فیکس تیم ملی باشم چرا که شرایط خیلی خوبی داشتم و می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم اما به هر حال به سلیقه کی‌روش احترام می‌گذارم. هر چند که بعد از جام ملت‌های آسیا کادر فنی تیم ملی پاسخگوی نتایج است و بازیکنان پاسخگو نیستند اما در این مدت هیچ وقت علیه تیم ملی حرف نزدم و الان هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با قهرمانی برگردند و این تنها کاری است که من می‌توانم برای شما انجام دهم.

 وقتی علی کریمی از تیم ملی کنار کشید عنوان شد که او به خاطر خط خوردن تو از تیم ملی عطای کار را در این تیم به لقایش بخشیده. خودت این موضوع را شنیده‌ای؟

باور کنید نمی‌دانم داستان کنار کشیدن علی کریمی از تیم ملی چه بود اما هر چه که هست او دو سال کاپیتان من بوده و درس‌های زیادی از او آموخته‌ام و از نظر اخلاقی و فنی او همیشه الگوی من بوده و من واقعا کریمی را دوست دارم و همیشه هم با او رابطه خوبی داشتم. وقتی هم از تیم ملی کنار کشید دو بار با موبایلش تماس گرفتم که تلفن او خاموش بود اما باید بگویم علی کریمی یکی از بهترین‌های فوتبال است که تجربه و علاقه زیادی به مربیگری دارد و تجربه‌های بین‌المللی زیادی در این زمینه دارد. او زمانی هم که بازی می‌کرد همیشه اولین نفر به تمرینات می‌آمد و آخرین نفر هم از تمرینات می‌رفت و امیدوارم هر جا که هست موفق باشد و قطعا موفق هم می‌شود چون جامعه فوتبال و پرسپولیسی‌ها او را دوست دارند. جدایی کریمی از تیم ملی هم هر دلیلی که داشته قطعا منطقی بوده چون کریمی بازیکن بزرگی است و بی‌جهت کاری انجام نمی‌دهد.

 روز گذشته که روی خط تلفنی برنامه ورزش و مردم آمدی دوبار اعلام کردی که تا پایان فصل با قدرت در خدمت پرسپولیس خواهی بود. آیا قرار است برای فصل بعد تصمیم دیگری بگیری؟

من هیچ تصمیم دیگری نمی‌گیرم چرا که اولویت من در ایران همیشه پرسپولیس است هر چند که پیشنهاداتی داشتم اما چون با پرسپولیس تا آخر فصل قرارداد دارم به آنها پاسخ ندادم و با همه توان تا آخر فصل در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

 پیشنهاد تیم قطری به کجا رسید؟

من دو پیشنهاد خارجی داشتم اما چون با پرسپولیس قرارداد دارم به آنها پاسخ ندادم و حالا باید ببینیم فصل بعد چه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)