مرجع خبری پرسپولیس : نوری دینش را به 350 میلیون ادا کرد !! آقای نوری …. خودتی ! 

قرارداد 350 ميليوني نوري با ملوان

باشگاه پرسپوليس براي تمديد قرارداد با پژمان 250 ميليون به او پيشنهاد کرده بود ولي گفته مي شود كه ملوان 100 ميليون بشتر به او داده است.
به گزارش مرجع خبری و به نقل از سايت گل، محمد احمدزاده با حفظ هادي تاميني که به پيشنهاد 200 ميليوني مس جواب رد داد ، پژمان نوري بهترين بازيکن يک دهه گذشته فوتبال انزلي را بعد از چند فصل دوباره به خدمت گرفت. پژمان که بعد از درخشش افراطي با ملوان به پگاه پيوست با اين انتقال ملواني ها را به شدت از خود رنجاند تا جايي که هربار براي مسابقه اي به انزلي بازمي گشت، مورد هدف شعارهاي تند افراطي هاي ملوان قرار مي گرفت. او اما در مرز فراموشي بعد از يک فصل بد با پگاه ، به پرسپوليس آمد. پژمان در پرسپوليس آچار فرانسه همه مربيان بود و بازي در پستهاي مختلف ، از دفاع جلوزن تا گوش چپ را امتحان کرد و گرچه بهترين ترکيب ممکن با حضور و و فرزاد آشوبي تشکيل مي شد اما اين دو تنها در چند بازي کنار هم بازي کردند که نتيجه قهرماني پرسپوليس با پيروزي هاي عالي در سه بازي آخر ليگ هفتم بود.
پژمان که در تيم ملي با مربيگري قطبي نيز يکي از ياران ثابت او بود ، در عين ناباوري سر از ملوان در آورد. اين خبر از آنجا غيرقابل باور بود که گفته مي شد پارسال ه

م اين اتفاق درباره پژمان افتاده اما او نهايتا به جمع قرمزها بازمي گردد. اما اين بار خبر حقيقت داشت. البته او به هيچ وجه از قرارداد مالي اش با ملوان حرفي نمي زند اما خبرهاي موثق حکايت از اين دارد که نوري براي يک فصل بازي در ملوان 350 ميليون تومان دريافت خواهد کرد که يک رکورد تازه در فوتبال انزلي است.ظاهرا باشگاه پرسپوليس براي تمديد قراردادبا پژمان 250 ميليون به او پيشنهاد کرده بود که با رقم ملوان قابل مقايسه نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)