پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا حالا ندیده بودیم که روز قبل از بازی 500 نفر در زمین حضور داشته باشند.

 محمد نوری پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: فکر می‌کنم کسب یک امتیاز در وضعیتی که فشار روی تیم بود غنیمت به حساب می‌آید، ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم اما در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

وی در خصوص ارزیابی تماشاگران تصریح کرد: تماشاگران به فکر تیم هستند و به دنبال این هستند که تیم نتیجه بگیرد و می‌خواهند در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم.

وی در خصوص جابه‌جایی که در این تیم به وجود ‌آمده، تصریح کرد: من بازیکن تیم هستم و با باشگاه قرارداد دارم و تا آخرین لحظه هم تمام تلاش خودم را می‌کنم تا مهره خوبی برای تیم باشم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه خواسته هواداران پیروزی سرخپوشان است، تأکید کرد: به هر حال چاره‌ای نیست باید هواداران صبر داشته باشند و از تیم حمایت کنند، تیم پرسپولیس همین است باید آنها حمایت کنند، هم اکنون استرس وجود دارد، بازیکنان جوانی در تیم هستند و با گذر زمان بهتر خواهیم شد. ما تا حالا ندیده بودیم که روز قبل از بازی 500 نفر در زمین حضور داشته باشند.

وی افزود: به این مسائل کاری ندارم، امیدوارم روز به روز بهتر بشویم و مشکلات تیم هم حل شود، مهم این است که پرسپولیس بهتر بشود. 2 بازیکن خارجی اضافه خواهند شد و بهتر از این می‌شویم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی در مورد اینکه آیا برای بازگشت به لیگ دیر نشده، تصریح  کرد: هم‌اکنون 8 هفته گذشته و دیر نیست، مهم این است که جام قهرمانی را چه تیمی بالای سر می‌برد که مطمئن باشید پرسپولیس به دنبال قهرمانی است هر چند سخت اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)