بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: محسن ترکی تمرکز تیم‌مان را بر هم زد و بیشتر از بازیکنان در باخت فولاد خوزستان مقصر بود.

مهدی نوری در مورد شکست 1 بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خیلی سختی بود، مسابقه را بسیار بد آغاز کردیم. متاسفانه ترکی از همان ابتدای مسابقه با سوت‌ها و کارت‌هایی که به بازیکنان ‌داد همه چیز را از فولاد گرفت. در مورد آن پنالتی که برای استقلالی‌‌ها گرفته شد اکثر کارشناسان گفتند داور اشتباه کرده است. در این باخت ترکی بیشتر از بازیکنان مقصر بود.

وی افزود: بد بازی نکردیم حتی یک پنالتی نیز به دست آوردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد، در نیمه دوم با صحبت‌های حسین فرکی شرایط بسیار بهتری پیدا کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما با بد شانسی در نهایت بازی را واگذار کردیم.

بازیکن فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا سپردن قضاوت بازی دیروز به ترکی پس از ماه‌ها دوری از فوتبال تصمیم درستی بود، اظهار داشت:  محسن ترکی در این مدت کجا بوده است، چرا پس از چندین ماه دوری از فوتبال به او قضاوت دیداری به این مهمی را داده اند. من بازیکنم و وظیفه‌ام نیست در این ارتباط صحبت کنم اما زحمات یکساله ما با این قضاوت به هدر رفت.

وی در مورد پنالتی‌ای که از دست داد اظهار داشت: در صحنه پنالتی نگاه کنید، روی نقطه پنالتی چاله‌ای وجود دارد که من می‌خواستم در آخرین خط نقطه پنالتی توپ را قرار دهم اما داور با من جر و بحث می‌کرد و باعث شد تمرکزم بهم بخورد، در نهایت توپ را عقب تر از نقطه گذاشتم، این بگو مگوها باعث شد نتوانم توپ را به گل تبدیل کنم و این موقعیت از دست رفت. از بازیکنان، هواداران، کادر فنی و همه به دلیل از دست دادن این پنالتی عذر خواهی می‌کنم، چرا که دوست داشتیم در این مسابقه به پیروزی برسیم.

نوری در مورد دیدار حساس فولاد مقابل نفت تهران گفت: مطمئن باشید در این مسابقه نتیجه می‌گیریم و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهیم کرد. در این مدت تلاش زیادی کردیم و زحمات زیادی کشیدیم به این آسانی‌ها آسیا را از دست نخواهیم داد و به کمک خدا و هواداران در این بازی نتیجه خواهیم گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باز هم از هم تیمی ها و هواداران به دلیل از دست دادن پنالتی عذرخواهی می‌کنم و انشاالله تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در دیدار پایانی نتیجه را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)