مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم ملی فوتبال گفت: تیم‌های عربی به دنبال حاشیه هستند چون از نام ایران هراس دارند.

 

محمد نوری پس از پایان تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط خوبی به سر می‌بریم و رفته رفته بازیکنان برای دیدار حساس با بحرین آماده می‌شوند.

وی ادامه داد: هر زمان که مقابل تیم‌های عربی به میدان رفته‌ایم آنها به مسائل غیر فوتبالی روی آورده‌اند و به دنبال حاشیه هستند چون از نام ایران هراس دارند. بحرینی‌ها در بازی رفت 6 گل دریافت کردند و به دنبال گرفتن انتقام هستند چون واقعا در تهران خرد شدند اما ما هم به دنبال کسب 3 امتیاز در هر دو دیدار آینده هستیم تا اهداف کی‌روش که گرفتن 6 امتیاز از دو بازی با بحرین و اندونزی است را محقق کنیم.

نوری در خصوص بیانیه‌ای که بازیکنان تیم ملی برای محمد نصرتی صادر کرده‌اند گفت: من هم مثل دیگر بازیکنان تنها کاری که از دستم بر می‌آمد این بود که آن بیانیه را امضا کنم چون می‌دانم نصرتی و شیث برای این فوتبال زحمت کشیده‌اند و امیدوارم مسئولان فدراسیون مساعدت کنند تا این بازیکنان به فوتبال خود ادامه دهند. 

وی در خصوص حضورش در اردوهای تیم ملی گفت: کی‌روش بازی‌های لیگ را زیر نظر می‌گیرد و از اینکه توانسته‌ام بعد از چند بازی خوب در لیگ برتر به تیم ملی دعوت شوم خوشحالم. تنها هدف من کمک به تیم ملی است و امیدوار هستم که بتوانم موفق باشم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)