خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم ملی فوتبال گفت: به نظر من باید از تیم ملی جوانان که در ضدحملات اسیر کره‌جنوبی شد، حمایت کرد.

محمد نوری درباره عملکرد تیم ملی جوانان در بازی روز یکشنبه برابر کره اظهار داشت: به نظر من این تیم بازی‌های خوبی را در امارات از خود به نمایش گذاشت و استحقاق صعود به جام جهانی را داشت.

وی افزود: در بازی با کره جنوبی جوانان ما اسیر ضدحملات شرقی‌ها شدند، با توجه به پتانسیل تیم ملی جوانان باید از این تیم و سرمایه‌هایش حمایت کامل کرد تا در سال‌های آینده و دیدارهای حساس‌تر به فوتبال ایران کمک کنند.

نوری ادامه داد: به نظر من فاصله بازی ایران و کره در رده جوانان، 4 گل نبود اما چون بچه‌ها می‌خواستند بازی باخته را جبران کنند اسیر سرعت کره‌ای‌ها شدند و یک اتفاق ناخوشایند افتاد ولی من به نوبه خودم به تمام بازیکنان تیم ملی جوانان خسته‌ نباشید می‌گویم و امیدوارم با روحیه جنگندگی دو برابر در آینده به فوتبال ملی کمک کنند.

وی همچنین در خصوص حذف تیم ملی فوتسال از جام‌جهانی تایلند گفت: به نظر من کلمبیا در حد و اندازه‌ای نبود که فوتسال ایران را شکست دهد آمار را خودتان دیدید بیش از 65 درصد توپ دست فوتسالیست‌های ما بود اما هرچه زدند به در بسته خورد. این هم جزئی از فوتسال است.

وی افزود: کلمبیا فقط در ضدحمله روی تیم ملی ما برنامه داشت و به هدف خود هم رسید. به نظرم باید با این تجربه تلخ و تقویت در دور آینده، فوتسال ما نیز به جایگاه خود برگردد چون بازیکنان توانمندی دارد. در این شرایط به نظرم با وجودی که همه ناراحت هستیم باید به بچه‌های تیم ملی جوانان و فوتسالی‌ها کمک کنیم تا از این بحران خارج شده و روحیه‌شان بهتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)