خبرگزاری پرسپولیس : محمد نوری می‌گوید از بازگشت کریمی به پرسپولیس استقبال می‌کند و تاکید می‌کند که هیچ مشکلی با این بازیکن ندارد.

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد پرگل تیمش برابر پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بعد از چند وقت با یک برد خوب، هواداران را راضی و خوشحال به خانه فرستادیم. به این برد احتیاج داشتیم و حالا با روحیه‌ی بهتری به تعطیلات می‌رویم.

وی درباره جلسه بازیکنان با ژوزه برای بازگشت کریمی گفت: روز گذشته من و هفت، هشت بزرگ‌تر تیم نزد ژوزه رفتیم و با او برای بازگشت کریمی صحبت کردیم. ان‌شاءالله او به تیم برمی‌گردد چرا که حضور او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

نوری در پاسخ به این سوال که قبلا گفته می‌شد شما با کریمی مشکلاتی دارید، اظهار کرد: چنین چیزی نیست. من چرا باید با کریمی مشکل داشته باشم؟ اتفاقا رابطه‌ی من با او خیلی صمیمی است و کنار او راحتم. خودش هم این را می‌داند. امیدوارم با بازگشت کریمی بتوانیم مثل سال قبل زوج خوبی را در تیم تشکیل دهیم.

هافبک پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید اختلاف‌های ژوزه و کی‌روش به تیم ملی و پرسپولیس ضربه می‌زند؟ گفت: نه این موضوع تاثیری ندارد. من از رابطه‌ی این دو مربی خبر ندارم اما ملی‌پوشان پرسپولیس مسائل دو تیم را با هم قاطی نمی‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)