مرجع خبری پرسپولیس : «من همیشه تمام تلاش خود را برای تیم انجام می­دهم و گلی که زدم محصول تلاش همه بچه های تیم بود.»

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد نوری که در دو بازی اخیر سرخپوشان با گلهای پیروزی بخش خود، از بهترین­های تیم بود در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان، سخن گفت.

 

حالا می توانیم بگوییم پرسپولیس از آن شرایط سخت خارج شده است؟

شرایط خیلی بهتر است و این را مدیون حمایت های باشگاه و هوادارانمان هستیم. تماشاگران پرسپولیس نقش تعیین کننده ای داشتند و بازی با مس رفسنجان کمک زیادی کردند ولی هنوز اتفاقی نیافتاده است. برای اینکه بگوییم به شرایط عادی برگشته ایم باید در بالای جدول حاضر شویم و این اتفاق می افتد. الان باید بازیهای قبلی از جمله همین پیروزی در رشت را فراموش کنیم.

 

اکثر کارشناسان و تحلیلگران در بهترین حالت با آن شرایط جوی، برای پرسپولیس تساوی را پیش بینی می کردند؟

با شرایطی که ما داشتیم تساوی عین شکست بود. ما برای کسب سه امتیاز به رشت رفتیم ولی شرایط خیلی سختی بود. از یک سو حریف ما روحیه خوبی گرفته بود و از سوی دیگر برخلاف آنها اصلا در آن شرایط جوی و در آن زمین، تمرین و بازی نکرده بودیم اما خدا کمک کرد و بچه ها هم 90 دقیقه دویدند و دست از جنگیدن برنداشتند.

 

یک بار دیگر ناجی پرسپولیس شدی؟

همه بچه ها ناجی تیم بودند. بدون لطف خداوند و زحمت بچه ها آن گل زده نمی شد. البته اینکه قسمت من بود، خیلی خوشحالم کرد.

 

این اتفاقات در حالی رخ می دهد تا چند وقت قبل هجمه زیادی علیه تو بود؟

یک زمانی یک نفر نقد فنی می کند،حسابش جدا است اما آن مسایلی که پیش آمد یک جریان سازی بود. من توجهی نمی کردم. پیش وجدان خودم، شرمنده نبودم. همیشه یکسری آدم سوءاستفاده چی هستند که می خواهند جو را خراب کنند تا به منافع خودشان برسند ولی من هر چند مثل بچه های دیگر از نتایج ناراحت هستم و اعتقاد دارم باید جبران کنیم، اما کم نگذاشته ام و نام حلال به خانه برده ام. علاوه بر این آنچه اهمیت دارد هواداران پرسپولیس هستند که از ما حمایت کردند.

 

با این بازی های اخیر فکر می کنی به تیم ملی دعوت شوی؟

نمی دانم، من وظیفه دارم خوب تمرین کنم، آماده باشم و برای باشگاه خودم بازی های خوبی انجام بدهم. کسی که باید دعوت کند، سرمربی تیم ملی است. مثل هر بازیکن دیگری دوست دارم در خدمت تیم ملی کشورم باشم، این توانایی را در خودم می بینم ولی باید ببینم نظر آقای کروش چه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)