مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوري گفت: بنيادكار در چند سال اخير هميشه جزو مدعيان قهرماني در آسيا بوده اما ما هم نياز به هر سه امتياز اين بازي داريم و تمام تلاش خود را براي به دست آوردن آن خواهيم كرد.

 

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين شرايط تيمش پيش از ديدار حساس با بنيادكار ازبكستان اظهاركرد: شرايط بدي نداريم. خودم يك مصدوميت كوچك از ناحيه كشاله دارم. بعد از داربي سه روز استراحت كردم و از ديروز تمرين‌هاي خود را با تيم آغاز كردم. اميدوارم كه بتوانم به اين بازي برسم و به تيمم كمك كنم.

 

وي ادامه داد: شرايط روحي بازيكنان نيز خوب است. ما در مسابقه قبل همه تلاش خود را كرديم و هواداران واقعي مي‌دانند كه هيچ بازيكني در داربي كم كاري نكرد. بعد از آن بازي هم با صحبت‌هايي كه كادر فني با بازيكنان داشت وضعيت روحي ما بهتر شده است. مصمم هستيم كه در اين بازي سه امتياز را به دست بياوريم.

 

نوري درباره بنيادكار گفت: شناخت زيادي از اين تيم نداريم. امروز يك فيلم از بازيهاي اين تيم را مي‌بينيم. مي‌دانيم كه بنيادكار هم از نظر امتيازي وضعيتي شبيه به ما دارد و در اين بازي هم براي پيروزي به ميدان مي‌آيد. اين تيم در چند سال اخير هميشه جزو مدعيان بوده و حتي دو سال پيش هم توانستند در تهران پرسپوليس را با آن همه مهره خوب شكست دهند.

محمد نوري با اشاره به اينكه مازيار زارع و غلامرضا رضايي از بازيكنان اصلي پرسپوليس هستند درباره غيبت آنها در اين بازي گفت: مازيار و غلامرضا جزو سه ، چهار بازيكني هستند كه بيشترين بازيها را براي تيم انجام دادند. قطعا اگر بودند كار ما راحت‌تر بود اما اميدواريم كه بازيكنان ديگر جاي آنها را به خوبي پر كنند.

نوري درباره وضعيت سرماي هوا در ازبكستان و تاثير آن روي عملكرد پرسپوليس گفت: ما بازيكنان حرفه‌اي هستيم و سرماي ازبكستان نمي‌تواند ما را تحت تاثير قرار دهد. اگر اين بازي را ببازيم، شانس صعودمان خيلي كم مي‌شود. البته مساوي هم نتيجه بدي نيست اما اول تلاش مي‌كنيم كه نبازيم بعد براي بردن تلاش مي‌كنيم.

هافبك تيم پرسپوليس در ادامه گفت‌وگويش درباره مشكل گلزني در اين تيم هم گفت: دايي براي از بين رفتن مشكل گلزني و بالا رفتن روحيه بازيكنان، با تك تك ما به طور اختصاصي صحبت كرده است. قبول دارم كه در يك دوره دچار افت شده بوديم اما در بازي با شهرداري، ملوان، الوحده و استقلال بدشانسي آورديم. البته تيم‌هاي بزرگ هميشه برنده نيستند. كما اينكه در شب‌هاي گذشته رئال مادريد و اينترميلان هم بازي‌هاي خود را واگذار كردند. ما اميدواريم كه بازي را ببريم و هنوز هم به كسب سهميه آسيا و قهرماني در جام حذفي و صعود از گروه‌مان در ليگ قهرمانان اميدواريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)