بازي با خودمان سخت‌تر از ديدار با نيجريه است!

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ بازي با هم‌تيمي‌هاي خودمان سخت‌تر از ديدار با نيجريه است.

محمد نوري در جمع خبرنگاران پيش از تمرين تيم ملي امروز فوتبال گفت: بخاطر علي دايي و اعتراض به نحوه قضاوت داوران در مورد پرسپوليس هيچ صحبتي نمي‌‌كنم اما در مورد تيم ملي هر سوالي داريد بپرسيد.

وي در مورد اينكه آيا قضاوت داوران در ليگ به ضرر پرسپوليس است گفت:‌ در 5 مسابقه است كه ما از اشتباهات داوري ضربه ديديم و امتيازاتي را از دست داديم و با مصاحبه‌هايي كه انجام داديم روند كار بدتر شد بنابراين تصميم گرفتيم اعتراض خاموش داشته باشيم و خود را ممنوع‌المصاحبه كنيم. اين ممنوع‌المصاحبه بودن هم در حمايت از ممنوع‌المصاحبه شدن از علي دايي است و اعتراض به داوري.

نوري در مورد لغو ديدار با تيم نيجريه گفت: اين مسئله نشان از ضعف فدراسيون فوتبال نيجريه دارد و ما در جام ملت‌ها ثابت خواهيم كرد كه فدراسيون فوتبال نيجريه مرتكب اشتباه شد كه بازي با ايران را لغو كرد. روي اين بازي حساب كرده بوديم و قطبي مي‌خواست بازيكنان جديد را در اين مسابقه تست كند اما لغو بازي در اختيار فدراسيون فوتبال ما نبود.

وي در مورد بازي دو تيم ايران در روز آينده گفت: تصور مي‌كنم بازي با هم‌تيمي‌هاي خودمان سخت‌تر از ديدار با نيجريه باشد زيرا بازيكنان بسيار باانگيزه هستند. اميدوارم در اين بازي بازيكني مصدوم نشود زيرا اين ديدار سخت‌تر از بازي نيجريه است.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)