پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در زمین تختی دو تیم راه‌آهن و پرسپولیس به بن‌بست تاکتیکی رسیده بودند.

محمد نوری   در خصوص پیروزی مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی سختی مقابل راه‌آهن با انگیزه و تاکتیکی داشتیم اما به نظرم انگیزه ما برای رسیدن به صدر جدول خیلی از حریفمان بیشتر بود.

وی افزود: ‌ما در هفته گذشته خوب تمرین کردیم و با توجه به شناخت‌مان از راه‌آهن آنها را به دقت آنالیز کردیم اما در زمین تختی که دیگر دوست ندارم درباره‌اش حرف بزنم هم ما و هم خود راه‌آهنی‌ها در کارهای تاکتیکی به بن‌بست خوردند.

نوری ادامه داد: ما به دنبال فوتبال زیبا هستیم قطعا بازی‌های پرسپولیس در زمین‌های صاف مثل آزادی را نمی‌توان با بازی در زمین راه‌آهن مقایسه کرد. فقط برای مهار توپ باید چند دقیقه کار  انجام دهیم که این خودش انرژی یک بازیکن را می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از بازی هم گفتم نه به دنبال بهانه هستم نه به این کار علاقه‌ای دارم اما ای کاش بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد چون به مراتب هواداران بازی زیباتری را می‌توانستند ببینند. مخصوصا روز گذشته وقتی باران آمد دیگر همه چیز قاطی شده بود و به قول برخی بچه‌ها شانس آوردیم که بلایی در زمین سرمان نیامد.

کاپیتان قرمزپوشان گفت: درست است که به صدر جدول رسیدیم این موضوع از لحاظ روحی و روانی و تیمی قبل از تعطیلات نیم فصل برای ما ارزش زیادی داشت اما معتقدم هرگز نباید دچار غرور شویم و خیال کنیم خدای ناکرده همه چیز تمام شده است. حضور در صدر جدول لذت بخش است اما همه می‌دانند که به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند و با تمرکز بیشتر باید به بازی‌های نیم فصل دوم فکر کنیم.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به بالای جدول تلاش کردیم و خوشبختانه طلسم امتیاز نگرفتن از بیرون خانه را شکستیم که این یک حرکت رو به جلو برای ما بود. ما تیم یکدست و خوبی داریم و واقعا حیف است که با این تیم امسال نتیجه نگیریم.

نوری در پاسخ به این سؤالی که نبودن دایی در کنار زمین آیا در روند شما تاثیری داشت، گفت: حضور دایی در کنار زمین قوت قلب است اما آقا کریم هم که یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است کنار زمین دلسوزانه فریاد می‌زند و زحمت می‌کشد. امیدوارم مربیان ما دیگر محروم نشوند و این دو اسطوره کنار همدیگر روی نیمکت پرسپولیس قرار گیرند.

وی درباره زدن ضربات کاشته پرسپولیس گفت: همه چیز در تمرینات توسط کادر فنی اعلام می‌شود به نظر من خلعتبری خیلی خوب از این فرصت استفاده کرد و گل زیبایی را به ثمر رساند. ما در این زمین نباید به دنبال فوتبال زیبا می‌رفتیم بلکه باید از خلاقیت‌ها استفاده می‌کردیم که خوشبختانه خلعتبری بسیار خوب آن را پیاده کرد و این هم هنر بازیکنان پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)