مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: قطعا در پرسپولیس توان بیشتری نسبت به باشگاه قبلی‌ام ارائه می‌دهم، هرچند که برای صبا هم کم نگذاشتم.

 

محمد نوری اظهارداشت: اردوی بسیار خوبی را در اردبیل پشت سر می‌گذاریم. به لحاظ اکسیژن‌گیری همه بازیکنان تمرینات خوبی را سپری می‌کنند و با توجه به وضعیت آب و هوایی خوب این شهر قطعا به مرز آمادگی خوبی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم شرایط تیم نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است. امیدوارم با 2 جای خالی دیگری که تیم دارد و جذب نفرات مفید، بتوانیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم، چون غیر از قهرمانی هدف دیگری نداریم.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه تا چه حد در تیم جا افتاده و کار کردن با علی دایی اظهارداشت: به هر حال دایی پیش از این مربی من بوده و سابقه همکاری با وی را دارم. شیث، کلاه‌کج، فشنگچی و غلامرضا رضایی از دوستان قدیمی من هستند و همه اینها باعث شده تا با جو تیم غریبه نباشم.

 

 

 فکر می‌کنم امسال یکی از سالهای خوب و بدون حاشیه‌ برای پرسپولیس باشد و با توجه به اینکه تیم جوان است اگر برنامه 2 یا 3 ساله داشته باشیم قطعا به قهرمانی آسیا هم می‌رسیم.

نوری افزود: کار کردن با علی دایی مزایای خاص خود را دارد، چون او در زمین با کسی شوخی ندارد. با توجه به اینکه او تیم را قهرمان جام حذفی کرده حالا توقعات از وی بیشتر شده و با توجه به مسئولیتی که دارد به پیروزی و موفقیت تیم می‌اندیشد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه  جزء یکی، 2 نفر اول لیست پرسپولیس بوده‌ام تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار می‌بندم. قطعا در پرسپولیس توان بیشتری نسبت به باشگاه قبلی‌ام ارائه می‌دهم، هرچند که برای صبا هم کم نگذاشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)