پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ امسال تیم خوبی داریم و مطمئنم شایستگی این را داریم تا گزینه اول قهرمانی باشیم.

محمد نوری  در مورد اینکه گفته می‌شود تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بسیار پرفشار است اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به زحمات کلیه بازیکنان و کادر فنی تمرینات سنگینی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و با گذراندن این تمرینات قطعاً در طول فصل راحت‌تر در 3 جام به میدان می‌رویم.

وی افزود: در ترکیه هم با توجه به سیاست‌های کادر فنی اردوی خوبی برگزار کردیم و قطعاً سه بازی با تیم‌های پرقدرت‌ می‌تواند ما را راحت‌تر به اهداف‌مان برساند امیدوارم که با آمادگی صددرصد به تهران برگردیم.

نوری افزود: پس از بازگشت از ترکیه در دو هفته مانده به شروع بازی‌ها قطعاً می‌توانیم راحت‌تر به اهداف تاکتیکی خودمان برسیم و باید امسال خودمان را برای کاری سخت آماده کنیم.

نوری در مورد نیامدن برخی ملی‌پوشان به این اردو نیز گفت: بالاخره باشگاه تلاش خود را برای آمدن بازیکنان انجام می‌دهد قسمت هرچه باشد همان اتفاق می‌افتد همین بازیکنانی که الان هستند با تمام وجود برای تیم‌شان تمرین و بازی می‌کنند.

نوری در پایان تأکید کرد: ما امسال تیم خوبی داریم و مطمئنم شایستگی این را داریم تا گزینه اول قهرمانی باشیم. سالی پر بار را پیش‌بینی می‌کنم. کارمان با توجه به حضور در آسیا بیش از اندازه سخت است ولی باید برای رسیدن به هدف‌مان زحمت بکشیم. امسال برای ما با توجه به اینکه در یکی دو سال گذشته در آسیا غایب بودیم حساسیت ویژه‌ای دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)