پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شادی گل مهدی طارمی بد نبود اما النصری‌ها بدانند چیزی که عوض دارد گله ندارد.

محمد نوری، در خصوص شادی گل مهدی طارمی، تمرین پرسپولیس با کادر جدید و حضور هواداران این تیم در بازی با النصر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 

 دیروز اولین چلسه تمرینی پرسپولیس با کادر فنی جدید انجام شد. به نظر می‌رسد تمرینات تازه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته شده است؟

بازیکنانی که مقابل النصر به میدان رفتند ریکاوری کردند و بازیکنانی که در این بازی غایب بودند تمرین سنگینی انجام دادند که باید بگویم تمرینات ریکاوری و تمرینات خودمان را تا به حال ندیده بودم. البته مربی بدنسازی که به پرسپولیس آمده گفته می‌شود از بهترین‌های اروپاست و امیدوارم در پرطرفدارترین تیم آسیا کادر فنی جدید موفق باشد.

 درباره استعفای حمید درخشان از پرسپولیس هم صحبت کنید؟

باید از حمید درخشان تشکر کنم که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و خودش استعفا داد تا به تیم شوک وارد کند و با این کار درخشان نشان داد یک پرسپولیسی واقعی است و باید از او تشکر کنم. مربی باشخصیت و باادبی بود و هر کجا که هست برایش آرزوی موفقیت دارم. کادر فنی جدید هم با نفرات و نظرات جدیدی به تیم آمده و به نظرم نباید از آنها انتظار زیادی باشد چون شناخت زیادی از پرسپولیس ندارند و خودشان تیم را نبستند و باید انتظارات معقولی از کادر فنی جدید باشد.

 پرسپولیس روز یکشنبه بازی حساسی با استقلال خوزستان در اهواز دارد. فکر می‌کنی پرسپولیس در این بازی می‌تواند 3 امتیاز را بگیرد؟

ما در لیگ برتر شرایط خوبی نداریم و در این شرایط باید مقابل استقلال خوزستان نتیجه بگیریم. هر چند که بعد از این بازی با سپاهان دیدار داریم و سپس باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. به هر حال بازی‌های سختی پیش روی ماست اما باید سربلند از این بازی‌ها خارج شویم. باید بگویم که استقلال خوزستان تیم خوبی است و بازیکنان و مربیان خوبی دارد. اما ما نیاز به 3 امتیاز این بازی داریم چون جایگاه‌مان در جدول خوب نیست.

 عده‌ای از شادی پس از گل مهدی طارمی به النصر انتقاد می‌کنند. نظر خودت به عنوان کاپیتان پرسپولیس در این باره چیست؟

اگر حرکت طارمی اشتباه بوده حرکت بازیکنان آنها هم اشتباه بوده چرا که چیزی که عوض دارد گله هم ندارد. در ضمن من فکر نمی‌کنم شادی گل طارمی بد بوده باشد اما کار بد را النصری‌ها در عربستان انجام دادند که بعد از گل سوم‌شان آن حرکات را کردند. در ضمن ما ایرانی‌ها همیشه دوست داریم مقابل کشورهای عربی برنده باشیم. حتی اگر استقلال یا سایر تیم‌ها به مصاف تیم‌های عربی بروند ما دوست داریم تیم‌های ما برنده باشند همانطور که استقلالی‌ها از برد ما خوشحال شدند چون بازی روز چهارشنبه در حکم بازی ملی بود و خوشحالی مهدی طارمی پاسخی به خوشحالی آنها بود.

 جایت را در بازی مقابل النصر خالی ندیدی؟

مهمتر از بازی کردن من برد پرسپولیس بود و دیدید که بچه‌ها چقدر زحمت کشیدند تا این 3 امتیاز را بگیرند.  مهم نیست من باشم یا دیگری اما وقتی تیم می‌برد و این همه هوادار خوشحال می‌شود از هر چیزی این مسئله مهم‌تر است.

 پیش از بازی فکر می‌کردی بیش از 100 هزار هوادار به استادیوم بیاید؟

واقعاً فکر نمی‌کردم که این همه هوادار به استادیوم بیایند. خودم پیش از بازی فکر می‌کردم نهایتا 60 هزار هوادار وارد ورزشگاه شوند اما دست حسین هدایتی درد نکند که شرایطی رقم زد تا هواداران به استادیوم بیایند و با این کار پرسپولیس نجات پیدا کردند. حضور این همه هوادار به النصر شوک وارد کرد و آنها در زمین واقعا ترسیده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)