هافبک تیم فوتبال صبای فم درباره از دست دادن پنالتی در دیدار مقابل ذوب آهن گفت: شاید نحسی حضور در برنامه ۹۰ باعث شد که نتوانم مقابل ذوب آهن پنالتی را گل کنم.

"میلاد نوری"  اظهارداشت: بازی خوبی مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشتیم و چند موقعیت گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم وگرنه می توانستیم ذوب آهن را شکست دهیم.
وی در خصوص از دست دادن پنالتی در نیمه اول گفت: برای بزرگترین بازیکنان فوتبال هم پیش می آید که پنالتی را خراب کنند. شاید هم اگر من آن پنالتی را گل می کردم در نیمه دوم اتفاقات دیگری رخ می داد. قسمت بود که آن پنالتی گل نشود هر چند که ممکن است نحسی برنامه ۹۰ مرا گرفته باشد و به همین دلیل نتوانستم پنالتی را گل کنم.
نوری درباره .ضعیت تیم صبا گفت: نسبت به نیم فصل اول شرایط بهتری داریم. تیممان رفته رفته بهتر می شود و با حمایتهای استانداری قم از این هم بهتر می شویم.
وی درباره حل مشکلات مای صبا افزود: مشکلات تا حدودی حل شده اما هنوز کاملا برطرف نشده است. امیدوارم با حمایتهای استانداری شرایط تیم از اینی که هست بهتر شود.
نوری در خصوص اینکه آیا به فکر کسب عنوان آقای گلی هست؟ خاطرنشان کرد: پشت من هافبک است و به همین دلیل به فکر کسب عنوان آقای گلی نیستم اما همه تلاشم را می کتم که بیشتر گل بزنم و برای صبا مثمر ثمر باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)