مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ برابر مس تیم برتر میدان بودیم و باید 4،5 گل به این تیم می‌زدیم ،  این بازی یک طرفه به سود ما بود و باید حریف کرمانی را شکست می‌دادیم.

محمد نوری پس از مسابقه پرسپولیس برابر مس کرمان عنوان کرد:‌ بازی بسیار خوبی بود و باید این دیدار را با پیروزی پر گل به پایان می‌رساندیم. می‌توانستیم ۴ یا ۵ گل به ثمر برسانیم.  بازی کاملا یک طرفه بود و ما بیش از 10 موقعیت گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در دیدارهای آینده جبران کنیم.

وی یکی از مشکلات تیمش را بدشانسی خواند و گفت: نمی دانم مشکل  تیم ما از کجاست؟ عقبش را درست می کنیم جلویش خراب می شود؟ تیم ما خیلی خوب بازی می کند اما باز هم توپ های ما گل نشد و نتوانستیم برنده شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از نحوه بازی مس کرمان گفت: هیچ کجای دنیا این طور بازی نمی کند و اینقدر دنبال وقت تلف کردند نیستند.

نوری خاطرنشان کرد: ارشاد یوسفی 5 سال است که این گونه بازی می کند و مدام دنبال وقت تلف کردن است. او باید قدری جوانمردانه تر بازی کند. من ارشاد را دوست دارم. او هم تیمی ام بوده اما این روش بازی نیست و او باید قدری جوانمردانه تر بازی کند.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: ۹۰ دقیقه کوبیدیم اما نتوانستیم توپ را وارد دروازه مس کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)