مرجع خبری پرسپولیس : برد شیرین پرسپولیس برابر شاگردان استیلی در حالی رقم خورد که به نظر می رسید محمد نوری، ستاره بی چون و چرای پرسپولیس مقابل راه آهن، از طراوت و شادابی همیشگی برخوردار نبود.

 

مشکل اصلی مصدومیتی بود که در طول هفته با آن دست و پنجه نرم می کرد اما با این وجود در دقایقی که در زمین بود، مردانه جنگید تا اینکه جای خود را به کریم باقری سپرد.

 

* دوست داریم از بازی با شاهین کمی برایمان صحبت کنی.

_ بازی بسیار خوب و سنگینی بود. شاهین نشان داد امسال جزو تیم های خوب لیگ است. مسئله ای که شاید ما فکرش را نمی کردیم در این بازی رقم خورد و شاهین بازی خوبی را مقابل ما به نمایش گذاشت ولی با این وجود پیروزی و 3 امتیاز به ما رسید تا از این دیدار مشکل حداکثر امتیاز را به دست آوریم.

 

* قبول داری بازی، پس از گل زود هنگام پرسپولیس کمی افت کرد؟

_ بله شاید دلیل اصلی این مسئله بازی بسته شاهین بود، آنها اصل پرس و یارگیری من تو من را به خوبی اجرا می کردند و این مساله کار ما را سخت کرد ولی گل دوم ما باعث شد حریف مجبور به تغییر سیستم بازی شود و فشار به روی ما کم شود.

 

* به نظر می رسید خودت هم شرایط آرمانی دور بودی؟

_ متاسفانه فشار بازی ها و مصدومیتی که قبل از بازی برایم به وجود آمد، برایم مشکل ساز شد و نتوانستم بازی و عملکردم در مسابقه های قبل را در این دیدار تکرار کنم. کادرفنی هم در زمان خوبی مرا تعویض کرد تا یک نیروی تازه نفس و تاثیرگذار مثل آقا کریم به جایم وارد زمین شود.

 

* از 10 نفره شدن تیم و اخراج امیرحسین فشنگچی بگو.

_ حریف با دو گل از ما عقب بود. درست در همان لحظات ما 10 نفره شدیم و این مسئله برایمان مشکل ساز شد. البته تلاش ویژه بچه ها و دوندگی بالای آن ها با وجود خستگی زیاد به ما کمک کرد با وجود یک یار کمتر برتری عددی مان را حفظ کرده و به نتیجه و هدفی که در این بازی داشتیم برسیم.

 

* حالا از بازی با فولاد بگو.

_ فولاد امسال و در چند بازی اش در لیگ دهم نشان داده تیم قدر و گردن کلفتی است که با کادرفنی با دانش و پتانسیل بالایی که دارد می تواند حریف سرسختی برای ما باشد. اما برای ما اسم حریف، شرایط آن در جدول و شرایط آب و هوایی محل برگزاری بازی مهم نیست، ما فقط به پیروزی فکر می کنیم. پیروزی که توامان با تداوم صدرنشینی ما همراه خواهد شد، عزم ما جزم است که در این دیدار هم با تمام قوا به میدان برویم و هر 3 امتیاز بازی را به اندوخته های قبلی اضافه کنیم.

 

* مقابل فولاد منتظر یک محمد نوری قبراق و سرحال باشیم؟

_ انشالله فاصله بیشتر این بازی و استراحت یک روزه که کادرفنی برایمان در نظر گرفته به همه ما کمک می کند با یک ریکاوری خوب آماده بازی شویم. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و به امید خدا آماده می شوم که در شرایط روحی، جسمی و فنی کاملا ایده آل برای تیم محبوبم به میدان بروم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)