مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوري مي‌گويد فكر مي‌كرد كارلوس كي‌روش براي ديدار با بحرين او را به تيم ملي دعوت خواهد كرد.

 

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط اين تيم پس از كسب دو پيروزي متوالي در ليگ برتر اظهار كرد: بعد از اين دو برد شرايط مان خيلي بهتر شده و اميدوارم كه با حفظ اين روند، به پيروزي‌هاي خود ادامه دهيم و هفته به هفته به صدر جدول نزديك‌تر شويم.

وي در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كند، چرا پرسپوليس نتوانسته دو بازي قبلي را برابر استقلال هم ارائه دهد، گفت: ما ديگر به بازي‌هاي گذشته كاري نداريم. هر چه بوده تمام شده و فقط به بازي‌هاي بعد فكر مي‌كنيم و اين كه به پيروزي‌هاي خود ادامه دهيم.

 

نوري درباره ديدار بعدي پرسپوليس مقابل مس هم گفت: بازي خيلي سختي داريم. مس هميشه در كرمان مقابل پرسپوليس خوب كار كرد و در اين بازي هم با توجه به شرايط خود در جدول تنها براي پيروزي به ميدان مي‌آيد. اما ما هم دوست نداريم كه روند خوب‌مان متوقف شود. بنابراين براي پيروزي به كرمان مي‌رويم.

 

محمد نوري درباره پرداخت بخشي از قراردادهاي بازيكنان پرسپوليس كه هيات مديره اين باشگاه وعده آن را داده بود، گفت: به ما گفته‌اند كه امروز اين پول را به ما پرداخت مي‌كنند.

 

هافبك پرسپوليس همچنين درباره دعوت نشدن خود به تيم ملي گفت: صحبت خاصي راجع به اين موضوع ندارم. به هر حال نظر كي‌روش اين گونه بوده است . خودم فكر مي‌كردم با دو بازي كه بعد از بازي استقلال براي پرسپوليس انجام دادم به تيم ملي دعوت مي شوم، اما اميدوارم تيم ملي موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)