پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست ندارم حرفی بزنم که حاشیه‌ساز باشد و باید مراقب رفتارم باشم.

محمد نوری  ابتدا در خصوص دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: قطعاً بازی سختی خواهیم داشت، چرا که تراکتورسازی در زمین خود دنبال سه امتیاز خواهد بود. نکته مهم این است که هر دو تیم از لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی دارند و این موضوع جذابیت‌های بازی را بیشتر خواهد کرد. ما هم در این چند روز خوب تمرین کردیم و فقط برای برتری مقابل تراکتورسازی به تبریز خواهیم رفت.

نوری در مورد اینکه برخی افراد معتقدند پرسپولیس در لیگ برتر انگیزه ندارد، تأکید کرد: اصلاً اینطور نیست. قرار نیست در بازی‌های لیگ برتر بی‌خیال باشیم. ما باید به فکر آبروی پرسپولیس باشیم و در جدول یک جایگاه خوب به دست آوریم. برای کسب یک جایگاه خوب در جدول در بازی‌های آینده با انگیزه زیاد به میدان خواهیم رفت تا هواداران پرسپولیس از نتایج ما در لیگ برتر هم رضایت داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به شش امتیازی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است و شانس صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات گفت: ما این مسابقات را خوب شروع کردیم ولی نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. قطعاً در بازی‌های آینده کارمان سخت‌تر خواهد بود، چرا که تیم‌ها با نهایت توان خود به مصاف ما خواهند آمد. بازی بعدی ما با النصر هم خیلی مهم است و اگر از این بازی امتیاز بگیریم، امیدهای‌مان برای صعود بیشتر خواهد شد.

هافبک پرسپولیس در مورد دوری‌اش از تیم ملی و اینکه در فهرست بعدی کارلوس کی‌روش هم جایی ندارد، تصریح کرد: قبلاً در این مورد حرفم را زده‌ام. خیلی‌ها به من لطف داشتند و نظرشان این بود که باید دعوت می‌شدم ولی سرمربی تیم ملی نظر دیگری دارد. من هم به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم و در مورد تیم ملی اعتراضی ندارم. دوست ندارم حرفی بزنم که حاشیه‌ساز باشد و باید مراقب رفتارم باشم. دیدید که قبلاً هم در پرسپولیس وقتی نیمکت‌نشین بودم، حرفی نزدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)