ما 80 درصد شانس قهرمانی داریم

مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوری بازیکن خلاق پرسپولیس که مهمان شب گذشته برنامه 90 بود حسابی از افشین قطبی انتقاد کرد.

 

محمد نوری در برنامه 90 گفت: اولین بار توسط امیر قلعه نویی به تیم ملی دعوت شدم که یک روز قبل از جام ملتهای 2007 خط خوردم پس از آن علی دایی اعتقاد زیادی به من داشت اما از زمانی که قطبی آمد شانس زیادی برای بازی پیدا نکردم و فقط تمرین می کردم.

 

نوری درباره مسابقات جام ملتها گفت: من در بازی با کره شمالی یک نیمه آمدم به زمین و یک گل زدم و بازی مساوی را بردیم، بازی با امارات را هم سه بر صفر بردیم و فکر می کردم برابر کره جنوبی هم در زمین باشم اما قطبی یک تیم دفاعی را در زمین گذاشت و در حالی که شایستگی رسیدن به جمع 4 تیم را داشتیم حذف شدیم.

او ادامه داد: نمی خواهم از قطبی انتقاد کنم اما به هر حال من جایی در ترکیب او نداشتم ، در ترکیب آن بازی بازیکن هجومی خیلی کم به چشم می آمد با وجود اینکه از نظر دفاعی خیلی قوی بودیم.

 

من فقط به اردوها دعوت می شدم و فکر کنم آخرین بازیکن تیم ملی بودم که شانس بازی کردن داشت. حتی بازیکنان تیم می گفتند او به من توجه نمی کند. یکبار هم به خودش گفتم  آقای قطبی تو دو سال است سرمربی تیم هاستی و من شاگردت و در همه این دو سال ، 2 کلمه هم با من حرف نزدی. البته نمی خواهم پشت سر آقای قطبی حرف بزنم و امیدوارم که موفق باشد.

 

او درباره بازی با روسیه گفت : آقای منصوریان ترکیب هجومی گذاشته بود و دیک ادووکات هم تمام بازیکنان خود را به میدان فرستاده بود و من فکر نمی کردم آنقدر خوب بازی کنیم که خداروشکر برنده شدیم.

 

نوری که در نیم فصل اول یک بار به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شد همچنین درباره نوسانش در بازی های لیگ گفت: من تا هفته دوازدهم لیگ امسال 6 گل زده بودم اما من وقتی می رفتم تمرینات تیم ملی 15 روز در اردو تمرین می کردم و بازی نمی کردم و در برگشتم به ترکیب پرسپولیس هم از نظر فنی هم از نظر روحی افت می کردم و اثراتش در بازی پرسپولیس دیده می شد.

 

وی درباره دربی معروف 69 هم گفت : ما این بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم که کمک داور گل 100 درصد ما را مردود اعلام کرد و باعث  باخت ما شد چون روحیه ما پس از این تصمیم کاملا افت کرد و حق ما باخت نبود. فکر می کنم تنها بازی بود که پس از پایان آن هواداران ما را تشویق کردند.

نوری درباره باخت های پرسپولیس در نیم فصل اول گفت : قبول دارم که در نیم فصل اول خوب نبودیم ، اما گذشته از اثری بدی که تیم ملی روی تیم ما داشت ، قبول دارم یکی دو تا بازی را باید می باختیم اما بازی هایی همچون تراکتورسازی حق ما بخت نبود.

 

بازیکن پرسپولیس درباره اتفاقات بازی با شاهین بوشهر گفت : در ابتدای این بازی که من فقط  شاهد فحاشی های رکیک به علیرضا حقیقی بودم اما در ادامه بازی دیدیم این اهانت ها به تمام بازیکنان تیم ما کشیده شد. انواع و اقسام کارها از پرتاب سنگ و بطری و موبایل گرفته تا منوّر در این بازی انجام شد. موبایلی که به سمت غلامرضا رضایی پرتاب شد پس از آن به زمین خورد و شکست و آرنج غلامرضا را کبود کرد و شما تصور کنید اگر آن موبایل به سر وی خورده بود چه اتفاقی می افتاد؟ من در تعجبم منوّر که احتیاج به شلیک کردن دارن را تماشاگران چطور به زمین بازی پرتاب کردند؟

 

محمد نوری همچنین درباره آینده پرسپولیس گفت: ما اگر بازی با فولاد را ببریم ، می توانیم قهرمان لیگ باشیم. فکر می کنم 80 درصد شانس قهرمانی داریم چون ما با تیم های سپاهان استقلال و ذوب آهن بازی رو در رو داریم و با تیم اول جدول 8 امتیاز اختلاف داریم.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)