پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با برنامه‌ریزی و قرعه‌ای که به نام‌مان افتاده هدف‌گذاری در جام حذفی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

محمد نوری اظهار داشت: پس از اینکه بعد از مدت‌ها به صدر رسیدیم از لحاظ روحی و روانی و شرایط تیمی در بهترین شرایط ممکن هستیم و به نظرم این روحیه برای تیم ما بسیار حیاتی و برای موفقیت آینده مهم است.

وی افزود: حالا که به سختی به صدر جدول آمده‌ایم نمی‌خواهیم ساده صدر جدول را از دست بدهیم به همین دلیل باید مراقب بازی مانده تا تعطیلات نیم فصل باشیم و جایگاه خودمان را در بالای جدول مستحکم‌تر کنیم و هر کس بخواهد اسم پرسپولیس را ببیند به بالای جدول نگاه کند.

نوری در خصوص بازی مقابل الوند همدان گفت: با توجه به قرعه و میزبانی‌هایی که به نام ما افتاده است، برخلاف بدشانسی‌های فصل قبل هدف‌گذاری اصلی ما قهرمانی در جام حذفی است اما در جام حذفی حق نداریم هیچ تیمی را دست کم بگیریم و حتی مقابل تیم‌های لیگ یک در آزادی هم باید با تمام قدرت به میدان برویم تا اتفاقات بازی با پدیده و بازی 120 دقیقه‌ای برای ما پیش نیاید.

نوری خاطرنشان کرد: از آنها شناخت چندانی نداریم اما قطعا آنها در ورزشگاه آزادی انگیزه دارند و ما هم به هر قیمتی که شده باید به مرحله بعد صعود کنیم. به همین دلیل با تمام توان به مصاف این حریف ناشناخته می‌رویم.

نوری در مورد خداحافظی کاپیتان تیم استقلال نیز گفت: مجیدی برای فوتبال ایران و باشگاه استقلال زحمات زیادی کشیده و شاگرد اسطوره ای مثل ناصر حجازی و حتی همبازی علی دایی بوده است. به نظرم خداحافظی مجیدی در اوج یک شاهکار بود و باید به تصمیم او احترام گذاشت. مجیدی فوتبالیست قابلی بود و مطمئن باشید همیشه در قلب مردم جای دارد. من برای او در آینده مربی‌گری‌اش آرزوی موفقیت دارم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)